MALAYSIA TAKKAN TERIMA MAYAT CHIN PENG... DAN 2 MANGKOK NI HANYA LAYAK DIGELAR BARUA NEGARA!!!

16 Sept 20133comments

MUKTAMAD!! Mayat mahupun abu mayat Chin Peng tidak akan dibawa pulang ke Malaysia!!!

Semalam 16 Sept 2013 merupakan Hari Kemenangan buat rakyat Malaysia sekalian apabila pengkhianat Negara iaitu Chin Peng mati di sebuah hospital di Bangkok, Thailand akibat sakit tua. Sebelum mati, Chin Peng ada menyatakan hasratnya agar abu mayatnya dibawa balik ke kampung halamannya di Sitiawan, Perak. Walaubagaimanapun kerajaan Malaysia pimpinan Dato Seri Najib Razak bertegas tidak akan membenarkan sama sekali mayat apatah abu mayat Chin Peng disemadikan di Malaysia atas faktor sejarah dan kekejaman yang telah dilakukan oleh rejim komunis pimpinan Chin Peng suatu masa dahulu. 

Terkini dua mangok yang lantang memperjuangkan reformasi serta syiah bangkit secara tidak semena-mena untuk mempertahankan mayat Chin Peng. Perkataan-perkatan yang digunakan sudah cukup melambangkan betapa mereka begitu menyanjungi si mati iaitu Chin Peng dalam membuka jalan untuk memerdekakan tanah Melayu dari cengkaman British.

Berikut disertakan bukti berupa "PRINT SCREEN" dari Twitter 2 mangkok yang tak lama lagi rasanya layak untuk dibuang dari negara Malaysia!!




Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
17 September 2013 at 03:32

Mohon rujuk sejarah...kesian anak muda akan terpesong dgn kependekan akal dan tindakan akal cetek yg menyebabkn anak bangsa terutama anak melayu tersasar menjadi pemimpin cintakan tanah air..mohon semua melayu berfikiran bijak dan cerdik bila membaca artikel yg salah fakta.maju semua melayu bersatu menjaga perpaduan disamping melebarkn ekonomi melayu yg jauh ketinggalan.mohon ramai peguam melayu bersatu membela nasib org melayu.takbir

Anonymous
18 September 2013 at 21:19

BANGANG PUNYA ISMATH, RAIS!

14 November 2016 at 02:19

Congratulations on your great site! Congratulations and good continuation!

voyance gratuite par email

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team