WALAU DITEGAH PDRM, PERHIMPUNAN AMAN HIMPUNAN MARUAH MELAYU DITERUSKAN!

7 Sept 20155comments




Assalamualaikum, 

Dengan hormatnya saya ingin memaklumkan bahawa 
Pesaka Malaysia telah diamanahkan untuk menerajui Himpunan Rakyat Bersatu pada 16hb. September 2015 ini. 

Justeru itu Saya selaku ahli Dewan Perguruan Pesaka dan Guru Utama PSSCM ingin menyeru seluruh barisan kepimpinan dan ahli-ahli PSSCM untuk hadir pada 16 September 2015, jam 12.30 tengahari di Masjid Al-Bukhary.No. 1,Jalan Hang Tuah 50150 Kuala Lumpur Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur.
 
Tujuan kita hadir berkumpul adalah untuk menzahirkan bahawa orang Melayu adalah bangsa bermaruah dan sangat mencintai bangsa, agama dan Negara. Ini juga adalah hasrat yang telah diperjuangkan oleh Guru-guru kita dan seterusnya menjadikan Silat sebagai wadah menyatukan orang Melayu.

Orang-orang Silat perlu bersama dan bersatu serta menyatakan kesanggupan untuk mempertahankan Perlembagaan Negara, agama Islam dan Bangsa Melayu.

Kita juga perlu mempertahankan raja-raja melayu, pemimpin pemimpin melayu daripada dihina dan memastikan ketuanan orang melayu terpelihara.
 
Kehadiran kita akan di sertai oleh rakan-rakan kita dari pelbagai pertubuhan dari seluruh Negara. Dijangka Seramai 500,000 orang akan menyertaianya dimana Pesaka telah diamanahkan untuk memimpin orang-orang Melayu dalam Himpunan Rakyat Bersatu pada hari tersebut.
 
Sehubungan dengan itu sila nantikan maklumat-maklumat yang akan di maklumkan dari masa ke semasa.

Sebarang pertanyaan boleh berhubung dengan Sdr Rosman Mat Deli, Ketua Penerangan PSSCM atau Mohd Hafiz Jamil selaku Setiausaha Agung

Sekian terima kasih
Share this article :

+ comments + 5 comments

14 September 2015 at 02:04

Thank you for the good times in your blog. I am often in the position to watch (again and again) those wonderful articles you shared. Really interesting. Good luck to you!

voyance gratuite en ligne ; voyance par mail

15 September 2015 at 03:42

Your blog is really great, I come over every day and every time I find something that suits me

25 September 2015 at 14:19

Thanks for sharing

30 September 2015 at 03:51

Blog manis! Saya mendapati ia sambil mencari di Yahoo News. Adakah anda mempunyai apa-apa tips tentang bagaimana untuk masuk dalam senarai Yahoo News? Saya telah cuba untuk seketika tetapi saya tidak pernah seolah-olah mendapat di sana! Terima kasih

6 October 2015 at 00:55

Saya segera akan merebut suapan rss anda kerana saya tidak dapat mencari pautan langganan e-mel anda atau perkhidmatan surat berita. Adakah anda mempunyai apa-apa? Sila beritahu saya supaya saya boleh melanggan. Terima kasih.

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team