USAHA KERAJAAN MALAYSIA UNTUK SENTUH HATI RAKYAT

18 Jul 20120 comments

Salam, pagi nie MHS nak cite sket pasal kedai rakyat 1 Malaysia yang diilhamkan oleh Perdana Menteri kita iaitu Dato' Seri Najib Tun Razak. Baru-baru ni MHS berkesempatan untuk pergi melihat sendiri Kedai Rakyat 1 Malaysia yang dikatakan barangannya tidak berkualiti oleh pihak yang tidak bertanggungjawab.... 

Pada hemat MHS, tidak ada apa yang tidak kena dengan kedai 1 Malaysia ni. Harganya jauh lebih murah dari jenama terkenal biasa dan barangannya setelah dicuba, menepati kualti serta piawaian yang telah ditetapkan.. Jadi apa lagi pihak yang sebelah sana masih tidak berpuas hati...MHS agak, mereka ni tak puas hati sebab tak dapat bukak satu kedai jenama sendiri kot....Ble dorg tgk kerajaan sedia ada berjaya menarik perhatian rakyat dengan pelbagai tawaran serta insentif yang menarik, mereka sudah mula takut..Jadi pelbagai tuduhan serta tohmahan telah dilemparkan terhadap apa jua perkara baik yang disediakan oleh pihak kerajaan contohnya seperti BR1M, TR1MA, KK1M, KI1M dan lain-lain lagi..Padahal mereka juga turut terima bantuan tersebut dan juga membeli dari kedai berkenaan, jadi nak kata apa lg??! Pkirlah sendiri ya!!



Bantuan Rakyat 1 Malaysia yang telah banyak membantu meringankan beban rakyat Malaysia.


Kedai Kain Rakyat 1 Malaysia yang dijamin mutu kainnya serta menawarkan harga yang rendah







Kedai Rakyat 1 Malaysia dimana barangan dapur kering boleh didapati dengan harga yang jauh lebih murah dari jenama terkenal.








     

Kedai Ikan 1 Malaysia yang menawarkan ikan yang segar dengan harga yang berpatutan.
















                                                                                   
Restoran Rakyat 1 Malaysia yang menawarkan menu yang menarik dengan harga yang berpatutan












Jadi Rakyat Malaysia semua yang bijak pandai, tunggu apa lagi jom kita pakat ramai-ramai undi Barisan Nasional demi kesejahteraan dan kemakmuran rakyat Malaysia!!!

Kita tunggu BUDGET 2013!!! YEA!                                                                        
Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team