TERKINI . DALANG LAHAD DATU DAN DALANG BANGLA PERLU DIHUMBAN KE LOKAP! Update #GE13 . #SPR

5 May 20131comments


Sebentar tadi MyMassa memberi masa kepada Anwar Ibrahim untuk membuktikan tuduhannya bahawa terdapat 40,000 pengundi hantu yang dibawa melalui kapal terbang mengundi hari ini di sini (http://mymassa.blogspot.com/2013/05/update-ge13-anwar-ibrahim-terdesak-nak.html).

Malangnya selepas tamat masa pengundian, jumlah 40,000 tersebut merupakan rekayaksa Anwar Ibrahim untuk menghasut rakyat serta menjadi alasan sekiranya pembangkang kalah.

Dikhabarkan di saat akhir, Anwar gagal memujuk individu-individu ini menyamar sebagai Bangla....



...Bangla la sangat yang nak pergi mengundi. Habis yang wajah iras-iras BOLLYWOOD dinafikan hak untuk tunai tanggungjawab oleh para MACAI.

*40,000 pengundi hantu? Lupakanlah....dalam pembangkang sendiri pun ramai yang muka macam Bangla. Jangan lupa baca kekantoian fitnah pembangkang di sini:

http://mymassa.blogspot.com/2013/05/update-ge13-fitnah-pengundi-bangla.html
http://mymassa.blogspot.com/2013/05/update-ge13-seorang-lagi-rakyat.html
http://mymassa.blogspot.com/2013/05/rahsia-bocor-pengundi-hantu-bangla.html
http://mymassa.blogspot.com/2013/05/ghairah-cipta-fintah-pengundi-hantu.html
Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
9 May 2013 at 18:31

pak sheikh tu dah kenyang...lepas tu, la ni tak leh buat apa dah, masuk lah sebelah sana...kutuk lah sebelah sini pulak... alahai...manusia...manusia...

Post a comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team