MALAYSIA KEKAL TAMPUK PEMERINTAHAN , BUKTI JELAS MASYARAKAT MASIH RASIONAL!

9 May 20131comments

Gendang Pilihanraya yang sudah melabuhkan tirainya cukup membuatkan pejuang-pejuang politik tersenyum dengan kepelbagaian warna kejadian dan insiden yang berlaku sepanjang tempoh genderang perang ditiup bagi menandakan setiap parti politik bersumpah akan berjuang habis-habisan.

Tatkala emosi dimainkan di setiap genap lapisan masyarakat, MHS khuatir juga bahawa pilihan rakyat akan bergantung kepada emosi semata-mata dan ianya tidak akan menyihatkan sosio politik dan lanskap budaya negara. Apabila sebuah kerajaan moderat yang rasional ditumbangkan dan digantikan dengan sebuah kerajaan yang penuh dengan sikap emosi dan amarah.

Ternyata , rakyat Malaysia masih rasional dan memilih sebuah kerajaan rasional yang berpaksikan liku-liku sejarah dan perlembagaan. Tahniah Malaysia! Dengan ini, kita akan lihat Malaysia kembali ke landasan pembangunan dan kemajuan yang unggul bagi tempoh 5 tahun mendatang.


Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
30 November 2017 at 04:03

Excellent record, continue in this way .

voyance Email

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team