ALLAH SWT HALANG HIMPUNAN KEROSAKAN PR!

21 Jun 20130 comments

Taubatlah semua. Sama-sama kita renungkan ! 
INDEKS PENCEMARAN UDARA KUALA LUMPUR MAKIN TERUK. IPU MENCECAH 200 DAN SEMAKIN MENINGKAT



Tanda-Tanda Kemurkaan Allah SWT:

Allah SWT menunjuk kemurkaanNYA bilamana Jerebu semakin teruk di Johor, Melaka dan kini ke KL.

Adakah Allah SWT memberi arahan kepada makhluknya yakni api, angin dan asap supaya semakin membesar dan seluruh negara dilitupi asap yg sangat gelap dan hitam menunjuk betapa Murkanya Allah SWT ke atas Kejahatan Anwar yang nak buat Himpunan Kerosakan Kerosakan.


Sesungguhnya Allah SWT menunjuk tanda-tanda, hanya mereka yang berfikir akan melihat tanda-tanda Kemurkaan Allah SWT itu... Allah SWT Yang Maha Berkuasa dengan mudahnya boleh mengarahkan, "wahai Api bakarlah segala hutan-hutan yg kosong itu bantulah petani peladang yang miskin dan yang susah itu membersihkan lalang di kebun mereka, wahai Asap datanglah ke KL hitamkan dan gelapkan bandar KL, masuklah ke dalam lubang hidung Anwar Ibrahim dan pengikut-pengikutnya yang Ego Bodoh dan Sombong itu.

Sesungguhnya Anwar itu jelmaan Firaun yang tidak pernah reda kepada Qada dan Qadar yang telah Aku(Allah SWT) tetapkan...

Sesungguhnya Anwar dan pengikut-pengikutnya lupa kepada firman Allah SWT dalam Al-Quran, Surah al-Imran ayat 54 “Dan Mereka Merancang,Allah juga merancang, dan ALLAH sebaik-baik Perancang”

-mymassa-
Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team