KEPINCANGAN PAKATAN HARAPAN DI SARAWAK TERSERLAH! #prnSarawak #teamAdenan

20 Apr 20164comments

Kelakar, Lega, tersenyum sendiri dan sebagainya , sifat bercampur baur berada di dalam diri MHS tatkala melihat sendiri senario politik pembangkang di Bumi Borneo yang dinamakan SARAWAK. 

Di Semenanjung, Pakatan Harapan begitu galak melaga - lagakan Pimpinan Barisan Nasional , menghentam pemimpin seumpama PKR, DAP tidak langsung mempunyai dosa dan masalah. Rupa-rupanya mereka melaksanakan semua itu semata-mata untuk menutup KELEMAHAN dan KEPINCANGAN mereka sendiri. 

Bukan lagi menjadi rahsia apabila PKR terang-terangan menyatakan akan meletakkan calon di kerusi-kerusi yang diduduki DAP di Sarawak. Persaingan 3-4 penjuru bukan sahaja di satu dua kawasan , malah di kebanyakan kawasan. PAS pula awal-awal lagi tidak bermain mengikut permainan / "gamePlan" Pakatan Harapan kerana PAS tidak lagi mahu bersekongkol dengan DAP. 

Jelas lagi bersuluh, Pakatan Harapan menghadapi masalah pencalonan dan sabotaj melampau dalam kalangan jentera mereka di 'sini' (Sarawak). Jelas lagi bersuluh , Adenan Satem secara strategiknya meletakkan calon-calon yang boleh dianggap 'terbaik' buat masa ini sambil dilihat mengurangkan risiko sabotaj dalam Kem Barisan Nasional. Memperlihatkan perkara ini, Barisan Nasional bukan sahaja dilihat boleh mengekalkan kemenangan di Sarawak, silap haribulan 4 atau 5 kawasan DAP dan di kawasan Kubu Kuat PKR boleh dirampas walaupun dengan undi yang sengit. 

-SEKIAN , ADIOS - 
#teamAdenan 
Share this article :

+ comments + 4 comments

13 May 2016 at 07:28

maklumat yang berguna. saya bernasib baik saya dapati laman web anda secara kebetulan, dan saya terkejut mengapa twist ini nasib tidak berlaku lebih awal! Saya bookmarked ia.

31 May 2016 at 08:52

C'est un grand honneur pour moi d'ĂȘtre un membre actif dans ce blog

voyance par mail

19 August 2016 at 04:00

Saya suka artikel anda, saya merasa sangat yang ditulis dengan baik dan berstruktur ia berubah kerana ia tidak sering mendapat untuk melihat ini jenis artikel.

18 August 2019 at 02:20

e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
WhatsApp Number::::::::::[+60]1123759663
Telephone..Number:[+60]1123759663
email:::::::hafizulbin365@gmail.com
Name::::Hafizul Bin Haziq
Country:::Malaysia
[[[[di atas adalah data peribadi saya]]]]]
Kemarau kewangan saya berakhir pada bulan ini apabila saya fikir semuanya adalah urusan perniagaan dengan beberapa rakan saya di Kuala Lumpur beberapa bulan yang lalu perniagaan yang bernilai beberapa Rm785.000.00 yang keuntungannya sudah cukup untuk kita semua untuk berkongsi keuntungan tetapi akibat kegagalan perniagaan, kita semua mendapati bahawa kita mempunyai masalah kewangan yang sangat besar kerana saya tidak mempunyai wang untuk bergantung pada ketika perniagaan gagal kerana saya melabur semua saya dengan saya pada perniagaan jadi saya berada di sangat sangat maaf jadi saya terpaksa mencari bantuan kewangan saya sebenarnya telah ditolak oleh beberapa bank sebagai hasil dari kadar pinjaman mereka dan juga syarat mereka jadi saya terpaksa melalui beberapa blog sehingga saya datang menghadapi dengan Iklan Syarikat Ibu. saya menghubungi Ibu dengan segera selepas melalui beberapa proses yang sangat fleksibel permintaan pinjaman saya sebanyak Rm440.000.00 telah diluluskan oleh pihak pengurusan dan pada keesokannya Lembaga Pengurusan Peminjaman Pinjaman dikreditkan saya tanpa menangguhkan berkat ini dari ibu yang dapat menyelamatkan anda hari ini dari apa-apa embarrazement kewangan anda menjadi ibu hubungi Ibu sekarang untuk pinjaman anda yang berubah e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY "ISKANDAR LENDERS"
[[[[Berikut adalah data peribadi saya]]]]
Country::::::Malaysia
Name::::::::Hafizul Bin Haziq
email::hafizulbin365@gmail.com
Telephone Number:[+60]1123759663
WhatsApp Number::::::::[+60]1123759663
e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team