PENGUNDI ISLAM BOLEH AJAR DAP DI 2 PRK JIKA PENGUNDI ISLAM BIJAK!

14 Jun 20167comments

Siapa kata undi masyarakat Islam di PRK Sg Besar dan Kuala Kangsar tidak boleh menjadi undi penentu? Sikap biadap DAP yang melobi memecah belahkan parti-parti Melayu dan dek kerana sikap tamak segelintir pimpinan Politik Melayu membiarkan DAP terus angkuh dan menongkat dunia. 

Strategi-strategi DAP yang tidak langsung PRO kepada Islam walhal masyarakat Islam adalah masyarakat majoriti negara ini amat meloyakan masyarakat Melayu Islam. PAS sendiri telah muak dan loya dengan penipuan licik DAP sehingga menyebabkan hancurnya Pakatan Rakyat. 

Apa yang perlu dilakukan oleh masyarakat Melayu Islam adalah dengan mengundi Sebuah Parti Melayu Islam yang kuat bagi memberi petunjuk kepada Parti Chauvenis DAP bahawa "JANGAN CUBA MENCATUR POLITIK ORANG-ORANG MELAYU!" 

Secara strategiknya, masyarakat Islam perlu memilih UMNO untuk menunjukkan kekuatan penyatuan Melayu Islam. Realitinya, PAS juga berperanan besar dalam usaha penyatuan ummah, tetapi kali ini yang berkuasa di peringkat Persekutuan adalah UMNO. Tidak dapat tidak, pengundi Melayu Islam perlu meletakkan undi mereka kepada Penaung bagi kerajaan Persekutuan ini. Jika undi masyarakat Islam berpecah, kita sebenarnya MEMBIARKAN anak-anak cucu kita di bawah pemerintahan DAP Laknat itu dan membiarkan DAP terus angkuh di Tanah Melayu ini.  


Share this article :

+ comments + 7 comments

Anonymous
16 June 2016 at 14:08

bunyi macam nak kalah je.nilah ajaran umno,tanda2 nak kalah timbulkan isu islamlah melayulah.yg menjahanamkan 1mdb 2 sape.dap ke.ada pemimpin umno tanya kat najib tentang jho low (cina).maka tak payah nak timbulkan isu perkauman bangsa.kemungkaran terang2 didepan mata.apa tindakan ahli2 umno dlm isu ni.berani kerana benar.ALLAH jua kita smua berserah.Amin.

Anonymous
19 June 2016 at 18:14

anon, BN dan PAS menang dah di PRK. .STUPID barua DAP!

21 June 2016 at 06:57

Hello, saya benar-benar suka apa yang anda tertanya-tanya bagaimana saya terlepas blog anda

19 August 2016 at 04:04

Saya benar-benar menikmati artikel ini yang membawa bantuan sebenar.

3 May 2017 at 06:55

Franchement vous ĂȘtes formidable d'avoir fait un site pareil
vrai voyance email

Anonymous
23 August 2022 at 04:14


J’ai passĂ© un bon moments et j en ai eue plein les yeux!!!
voyance gratuite en ligne par mail

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team