ALHAMDULILLAH. DAP TELAHPUN DIAJAR PAS! #PASN9 #PRKKUALAKANGSAR #PRKSGBESAR

19 Jun 20168comments

PAS yang selama ini diperkudakan dan dipertunggangkan oleh DAP akhirnya MEMBERI DAP tamparan hebat bahawa BLOK PEMBANGKANG TIDAK AKAN BOLEH MENANG DI KAWASAN KOMPOSISI KAUM SEIMBANG sekiranya tidak mendapat KERJASAMA PAS ! 

Selama ini sudah terang bahawasanya PAS sememangnya menjadi kuda tunggangan bagi DAP. Jentera PAS diperkudakan di setiap kawasan. Manakan tidak jentera PAS yang diketahui umum sememangnya rajin , bersemangat dan wala' kepada pimpinan. Setelah PAS keluar dari Blok Pakatan, ujian kertas litmus PRK Kuala Kangsar dan PRK SG Besar menunjukkan bahawa PAN, DAP dan PKR terkapai-kapai ibarat kapal tanpa anak kapalnya. 

Kini DAP tahu bahawa mereka sudah semestinya perlu BERPAUT dan BERGANTUNG HARAP kepada Sebuah Parti Melayu Islam yang kuat dan DAP TIDAK BOLEH ANGKUH KONONNYA PARTI MEREKA KUAT! 

Tahniah, PAS! Tahniah Pengundi SG BESAR , KUALA KANGSAR! Anda baru sahaja menyarik-nyarik baju Pagoda angkuh Lim Guan Eng, Lim Kit Siang!! #Allahuakbar!!  

*Sudah lah DAP kalah teruk di Sarawak, Kini mereka KALAH di 2 PRK ini. Kepada Orang Islam PAN dan PKR, sedar-sedarlah…!! 
Share this article :

+ comments + 8 comments

19 June 2016 at 18:42

Parti pembangkang tidak mungkin dapat sisatukan selagi YB Lim Kit Siang mengetuai DAP

19 June 2016 at 18:49

benar bagai di kata..tetapi admin lebih menyukai Pembangkang tidak mungkin dapat disatukan selagi FAHAMAN CHAUVINISME dan ANTI ISLAM masih mekar di dalam DAP..

21 June 2016 at 06:56

Blog ini mempunyai banyak keramahan dan layanan yang mesra
terima kasih banyak

Anonymous
30 June 2016 at 18:38

Ibu Sunarti,

Bukan di sini tempatnya mau ngomong-ngomong hal begitu. Bersukur dengan ijin Allah jua.

19 August 2016 at 04:03

Itu idea yang baik sesungguhnya artikel yang akan datang kita baca sebentar dan kadang-kadang bertentangan mengenai subjek ini!

7 September 2016 at 05:13

Bravo ! Votre blog est l'un des meilleurs que j'ai vu !
voyance gratuite immediate

8 August 2017 at 02:27

Vraiment sympa ce site web
voyance gratuite en ligne par email

Anonymous
10 April 2024 at 04:29

DATUK YIP KUM FOOK banyak melakukan kejahatan kepada orang di kawasan Kepong, lelaki (Datuk Yip) ini mengganggu ramai isteri orang, membakar Kuil Hindu di Taman Daya, mengeluarkan sami Buddha dari Kuil di Taman Desa Jaya, Kepong, dan menipu wang.

ENCIK SIMON LOW KOK MENG (Taman Daya) adalah pembantu (CID) Datuk Yip atau abang iparnya, berapa ramai yang memboikot mereka, Banyak sangat masalah di kawasan Kepong, kerana Datuk Yip Pengerusi MCA di Taman Daya, Kepong. . , dia dibayar wang kepada polis dan DBKL untuk mengganggu orang ramai, dan sebagainya

YIP KUM POH No: 19B, Jalan Sg 1/9, Taman Industri Bolton, 68100 Batu Caves, Selangor Malaysia (pejabat peguam) YIP KUM POH bukan peguam tetapi boleh membuka pejabat peguam, dia adalah adik lelaki Datuk Yip Kum Fook….”MALAYSIA BOLEH”

Kami tidak senang ketika itu kerana kami berada di bawah kawalan MCA di tempat kami, dan juga Datuk Yip telah digunakan oleh Gangster di kawasan Kepong dan Gombak, kami tidak berharap kepada MCA lagi dan kami adalah kumpulan yang meletak jawatan dari MCA

Kami telah mendengar, bahawa AGONG MALAYSIA (Sultan Johor, Sultan Ibrahim) telah mengambil kembali (Tarik) GELARAN DATUK (Datuk's title), dan kami akan menulis kepada Agong tentang perkara ini

DATUK YIP KUM FOOK (Lawyer) tidak fikir orang bodoh dan anda boleh menghina Buddha dan Hindu tetapi tentang Islam, anda dihina jika anda tidak mempunyai tempat tinggal.

Oleh Ah Keong, Kepong, Kuala Lumpur

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team