TERKINI NEGERI SEMBILAN! TERIMA KASIH PETI UNDI JERNIH SPR!!! 100% undi Tentera & Polis Nampak Dacing?!!

2 May 20133comments


Seremban  2/5/2013 - MHS berterima kasih dengan pembangkang kerana meminta tong peti undi yang jernih diguna pakai , menyebabkan rakan-rakan media MHS yang berada di luar melihat proses pengundian awal semalam terpegun dengan tiada langsung nampak pangkahan diberikan kepada lambang PAS, DAP mahupun PKR??

Semua yang pihak media nampak , semuanya lambang dacing dipangkah. Ini dipercayai rentetan daripada ketidakpuasan hati anggota - anggota keselamatan terhadap Pembangkang yang kerap memanggil mereka anjing , menghina mereka sejak BERSIH 1.0 dan sehinggalah kepada Kes Lahad Datu, mereka bersabung nyawa dianggap pula barisan anggota keselamatan negara ini adalah pelakon yang sedang melakonkan watak ciptaan!

Yang paling best , ada seorang anggota polis yang menayangkan pangkahan dacingnya kepada salah seorang ejen parti politik pembangkang yang bertanding! Allahuakbar! BN sudah menang pada pengundian awal, apa lagi rakyat, moh kito benamkan Pakatan Songsang pembangkang!!!!! 
Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
2 May 2013 at 07:09

pangkah lain kang kene transfer...tunggu la pilihanraya umum 5 may ni..

Anonymous
2 May 2013 at 18:58

siapa mahukan pemerintah proxy...

Anonymous
2 May 2013 at 22:03

jangan berpuas hati sekarang kerana 5 Mei adalah pengundian yang menentukan siapa parti sebenar menang

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team