TERKINI! DAP BUKIT KEPAYANG RASIS!!! Tahniah PAS!

2 May 20131comments



Seremban - 2 Mei 2013 - DAP yang mendakwa bahawa Bukit Kepayang merupakan kubu kuat mereka rupa-rupanya kecut apabila nampak jentera - jentera Barisan Nasional masuk di kawasan berkenaan dengan memakai baju biru. Apa yang memeranjatkan, GENG DAP ini dengan selambanya memanggil petugas-petugas Barisan Nasional dengan panggilan "ANJING KERAJAAN" / ANJING BIRU dan sebagainya. 

Nasib baik kadar kesabaran petugas-petugas jentera Barisan Nasional ini tinggi. Tidakkah DAP merasakan ia akan mengundang isu perkauman sekiranya tahap kesabaran jentera Barisan Nasional ini hilangg??! Tambahan pula jentera Barisan Nasional yang masuk memasang membantu jentera BARISAN NASIONAL Bukit Kepayang yang diwakili MCA ini adalah bangsa Melayu?! Ini adalah sikap RACIST DAP yang biadap terhadap jentera Barisan Nasional ini! BIADAP! Tidakkah mereka terfikir ia akan mengundang kemarahan orang Melayu itu?! Dan berkemungkinan jentera itu bertindak di luar kawal?!




PERSOALANNYA: 

1. Sekiranya DAP mengakui bahawa Bukit Kepayang kubu kuat mereka, mengapa perlu takut dan mengejek-ejek jentera Parti Barisan Nasional dengan perkataan ANJING KERAJAAN??! 

2. Tolonglah DAP jangan lah bersikap rasis terhadap lain-lain bangsa. DAP mau pulun semua benda dalam negarakah??! Sehingga KAUM INDIA di dalam DAP pun dianak tirikan?! Apatah lagi kaum Melayu

3. Di dalam ceramah-ceramah DAP , DAP tidak habis-habis mengutuk dan mencerca UMNO! UMNO! DAN UMNO!  DAP Cerca UMNO atau cerca Melayu??!  

Gambar bendera apa tu yer ?
4. Di dalam Malaysia ni, kita tidak boleh menerima sesuatu parti yang tidak seimbang dan sentiasa memainkan isu sensitif kaum tertentu untuk mendapatkan kuasa!  



TAHNIAH PAS, PAS TOLAK UMNO MELAYU, TETAPI AMBIL EKSTREMIS KAUM MENJADI KAWAN BAIK !  
Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
2 May 2013 at 18:18

13 may 1969...susah masa tu...anak2 muda perlu tau tentang ni...DAP = anti Melayu, anti Islam...
sokong mereka seperti musnakan diri sendiri.
INGAT LAH SAUDARA2 KU SEMUA!!!
I'm a normal citizen i'll support which is best for Islam not forgeting my malaysian friends from other races...

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team