APA HAK ANDA CATURKAN ISLAM? [BENCI DAP!!]

23 Nov 20152comments

MHS tertarik dengan tindak tanduk DAP dewasa ini yang lagaknya pandai-pandai mahu berbicara seperti mahu mencaturkan Islam bagaimana yang mereka terima. 

Terbaharu Roket Kini menuduh UMNO dan PAS sama-sama memperalatkan ISLAM. Benarkah UMNO dan PAS memperalat ISLAM? Sememangnya orang-orang UMNO dan PAS adalah orang ISLAM berpegang kepada akidah yang sama! Tidak Timbul sama sekali penganut agama Islam memperalat agama suci ini. 

Siapa anda untuk menuduh orang ISLAM memperalatkan agama sendiri?! Atau anda sedang memperalatkan ISLAM? DAP perlu lebih moderate dalam membicarakan soal ISLAM. Sikap Anti-Islam DAP bakal mengundang padah kepada negara. Puak-puak Radikal di luar sana melihat dari jauh sasaran mereka. MHS ingin mengingatkan DAP agar lebih berhati-hati dalam rencana DAN PERANCANGAN mereka terhadap Islam. 

Sekian, 

Sayang Malaysia , 
Sayang Islam . 
BENCI DAP!! 


Share this article :

+ comments + 2 comments

21 December 2015 at 00:59

Terima kasih untuk semua kerja yang terlibat dan semua keseronokan yang saya dapati

Anonymous
23 August 2022 at 05:50


J’ai passé un bon moments et j en ai eue plein les yeux!!!
voyance gratuite question par email

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team