MULAKAN SEGALANYA DENGAN NIAT "HANYA KERANA ALLAH SWT"....

19 May 20132comments


Salam wbt dan selamat pagi MHS ucapkan kepada pembaca semua..Mulakan hari ini dengan niat "Hanya kerana Allah SWT" dan senyuman. Semoga hari ini membawakan permulaan yang baik buat kita semua..Insyaallah...



Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
20 May 2013 at 05:24

ORANG MELAYU ...ISI MINYAK DI PETRONAS SAJA

Xpas
20 May 2013 at 08:50

Umat Islam dgn Kalimah Syahadah, apapun amalan kebaikan dan ketaatan kpd Allah swt dan Rasullullah saw, tidak akan sia sia amalannya.
Mukhlas yg sungguh ikhlas dgn amalannya, semata mata utk mardhotillah, adalah kedudukan yg tinggi dan istimewa, tak ramai yg mencapainya, dan keikhlasan itu hanya Allah swt yg mengetahui sehingga diri sendiri pun tidak mengetahui samaada dia ikhlas atau tidak.
So, nak buat baik buat aje lah, jgn difikir ikhlas atau tidak, dan bila kita lihat org buat baik mk bersangka baiklah kita jgn berburuk sangka ttg keikhlasan mrk kerana tiada siapa yg mengetahui keikhlasan kecuali Allah swt.

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team