TAHNIAH AZMIN, TAKZIAH KAK WAN!

22 Sept 20142comments

Akhirnya kemelut MB Selangor dapat diselesaikan dengan bijak oleh Baginda Sultan Selangor dengan melantik Azmin Ali abang kepada Azwan Ali. Tahniah diucapkan kepada Azmin Ali dan Salam Takziah diucapkan kepada Kak Wan dengan ucapan cuba lagi tahun depan. :-) peace No War ! 
Share this article :

+ comments + 2 comments

3 October 2014 at 05:09

Dilihat membaca mesej saya rasa saya lebih baik terima kasih kepada anda m Terima BESAR sudah kerana tidak akan ragu-ragu hujung minggu lain yang baik.

21 October 2014 at 04:56

Terima kasih untuk kerja-kerja anda dan perkongsian anda! Saya tidak mengambil masa untuk menangkap saya semua ciptaan anda, tetapi saya akan kelihatan tidak lama lagi. nasib baik

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team