MARA TAMATKAN PINJAMAN PESALAH LAKU SEKS SERTA MERTA!!!

6 May 20156comments

Salam dan selamat pagi kepada semua pembaca..Pagi ini atau sebetulnya sejak beberapa hari yang lalu MHS rasa sungguh tidak berpuas hati dengan kenyataan yang dikeluarkan oleh Pengerusi serta Ahli Majlis MARA atas kenyataan Pengerusinya yang mahu memberikan peluang kedua ke atas pelaku seks yang juga pelajar tajaan MARA di Imperial College London dalam jurusan Matematik. Pelaku didapati bersalah atas salah lakunya menyimpan dan memiliki bahan-bahan pornografi kanak-kanak berupa imej dan video serta sebuah patung kanak-kanak lelaki saiz manusia sebenar di kediamannya di Queensborough Terrace, West London pada November tahun lalu. 

Dalam kenyataannya, pelaku iaitu Nur Fitri Azmeer Nordin (gambar seperti dibawah) dikatakan akan diberikan peluang kedua oleh MARA, walaubagaimanapun pinjaman pelajarannya telah ditamatkan serta merta. Memang padan muka kau!!Elok-elok kerajaan sponsor belajar, ko buat onar pulak!! Inilah namanya manusia yang bertopengkan syaitan!! Pelaku bukan sahaja mempunyai nafsu serta selera seks yang pelik serta bertentangan dengan norma malahan sanggup menyimpan patung kanak-kanak lelaki untuk apa??!! Anda fikirkanlah sendiri...

Ini soal keselamatan anak-anak kecil..Pelaku seks ini selalunya tidak akan pernah puas dan bertaubat kerana perkara ini menyebabkan ketagihan dalam dirinya. Psychiatric disorder??? Yes, maybe..tapi peratus untuk pelaku meninggalkan ketagihannya ini sangat2lah tipis...Cubalah rawat dan lihat kesannya...ataupun dia akan cuba berpura-pura pulih??...Who knows...MHS bukannya hendak menghukum... Apapun MHS tetap berdoa agar Fitri bertaubat nasuha atas perbuatannya...Wallahualam


Muka yang naif, tetapi......




Share this article :

+ comments + 6 comments

Anonymous
7 May 2015 at 09:01

Mahazalim MahaFiraun MahaLanun, MahaPerompak, MahaCelaka Mahathir Pukimak Al Kutty Dajjal Laknatullah Al Haramjaddah memang sial, malah Babi pon lebih mulia daripada Mamak Anak Lelaki Ali Kutty.

MahaLanun MahaCelaka Mahathir bertujuan memusnahkan perpaduan di antara Melayu, jahanamkan pertalian antara Melayu dan mengadu domba memusnahkan perpaduan melayu.

Sejak bila Anak Haram ini menyokong Melayu? Pukibabi nie akan sentiasa melemahkan melayu.

Katalah apa2 pon, aku tak peduli, kalau kau orang tak berani maki hamun Haramjaddah Mahathir, biar aku sorang pie maki dia..hari-hari aku tulis pon tak apa...

Saya tidak akan di keaslian tetapi blog anda begitu baik anda tidak boleh berkata apa-apa selain TERIMA KASIH!

10 May 2015 at 20:44

kepada anonymous yang di atas- bertarikh 7 may 2015 masa 09:01 - beristirgfarlah saudara/saudari.......

tak baik kita memaki sesama islam....

ingatlah dosa pahala....

apakah saudara/saudari tidak takut pada balasan Allah nanti....????

Anonymous
11 May 2015 at 01:26

KHAIRY JAMALUDDIN - KETUA PEMUDA UMNO SILA LETAK JAWATAN.

Seluruh Gerakan & Ahli Pemuda UMNO telah tertipu dengan usaha Ketuanya si HaramJaddah Khairy dan Timbalannya Azwan Bro memberi tekanan kpd pucuk pimpinan UMNO, Presiden & Perdana Menteri di dalam hal berkaitan 1MDB dan Urusan Tabung Haji.

Rupa-rupanya Iblis/Syaitan Kecil Khairy tertekan keranan desakan Nori supaya mempertahankan Kontrak MAS selama 25 tahun. Pihak Mas (Kerajaan) telah memendekkan Kontrak Bapak Saudara Nori..Berahim kpd 5 tahun dan MAS boleh mengantikan mana2 Katering jika MAS tak berpuashati pd Berahim.

Jadi Khairy telah menggunakan kedudukkannya sebagai Ketua Pemuda memberi tekanan pd PM Najib supaya meletak jawatan. Usaha Khairy ini mendapat restu TS Muhyiddin Yassin yang dah kelalut dengan desakan Iblis/Syaitan Besar Mahathir Mamakkutty Haramjaddah MahaZalim, MahaLanun, MahaPerompak, MahaCilako, MahaPukimak...Semoga Dipendekkan Umur dan Mampois cepat2.

Banyak daah ditulis tentang Kezaliman, Penipuan, Penyelewengan dan KECURIAN yg dilakukan oleh Regim Mahathir Laknatullah. Hanya Blogger SIAL PUKIMAK MAKAN HARTA FITNAH RASUAH.. Outsidethebox, Din Turtle, ApaNama, Zam Maiden Mamak Pukimak, A J Kadir... Semunya terdiri drp Mamak Haramjaddah yg nak melaga-laga, melemahkan kepimpinan Orang Melayu.

Orang Melayu UMNO, jangan Sokong Mukhriz PONDAN, kaki betina, OPCOM yg dapat kontrak sediakan fibre optik seluruh Malaysia, Mohon Najib CANCELkan Kontrak Opcom. Ini kerana Mamakkutty Dah lama Merompak, Melanun dan Mencuri Wang Rakyat. Inilah sebab apa2 pon bisness yg Anak-Anak Pukimak Mahathir Mohkzani (Penipu), Mirzan (Penyangak) Mukhriz (Pondan) buat, semuanya GAGAL, kerana duit Mamakkuty Mahathir bagi hasil drp usaha Haram Wang Rakyat.

15 May 2015 at 07:00

Tahniah ikhlas untuk blog anda, ia adalah satu keseronokan sebenar untuk menyemak imbas. Terutama menyimpannya sehingga. Terima kasih untuk perkongsian yang indah ini.
Semoga berjaya!

16 June 2015 at 08:36

Hello;
Dia baik; Laman Anda! Banyak untuk melihat dan tahu ... saya memasukkannya ke dalam kegemaran saya, dan saya akan pasti.
Nasib baik dan kehidupan panjang ke blog anda!

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team