OKTOBERFEST : BAKAL MENGUNDANG MURKA ALLAH! BERKATA BENARLAH WALAU IANYA PAHIT!

14 Oct 20181comments

MHS terpanggil untuk mengingatkan semua pihak termasuk diri sendiri, masyarakat dan pemimpin negara untuk sama-sama menyedari bahawa Pesta Arak yang dicanang-canangkan untuk dibuat di Malaysia BAKAL Mengundang Bencana kepada diri kita tidak kira sama ada kita terlibat secara langsung, terlibat secara tidak langsung mahupun Tidak Langsung Terlibat! 

Allah telah memberi peringatan kepada kita melalui bencana gempa bumi dan tsunami yang terjadi di negara jiran kita Indonesia! Nauzubillahi min Dzalik.  Semua ulama' JELAS telah memberikan peringatan awal , jangan diadakan Majlis dan Program Maksiat seumpama ini di Malaysia! 

Ketahuilah , tatkala maksiat dilakukan di tanah-tanah Milik Allah, tanah-tanah ini marah dan sentiasa meminta IZIN ALLAH untuk menelan manusia yang berbuat maksiat kepada Allah di atas permukaannya. Kun Fayakun! Dengan izin Allah maka sudah pasti lenyaplah semua manusia ditelan tanah sama ada mereka terlibat dengan kemaksiatan tersebut ataupun tidak!!

Tsunami dan gempa adalah peringatan Allah buat kaum yang melupakan. 

Ingatlah diri kita semua, manusia lah yang membuat kerosakan! Manusia lah yang melakukan kezaliman ke atas diri kita sendiri! 

Maka dengan itu, MHS senada dengan alim ulama' , juga senada dengan para muslimin di Malaysia bahawa OKTOBERFEST ini harus dibatalkan Pemerintah! 

Wahai pemerintah, kamu diberi amanah oleh Allah untuk menjadi pemimpin, penjaga akhlak dan kemaslahatan orang yang dipimpin, maka laksanakan lah amanah ini! Allahuakbar! 

Jika kita 'lupa' akan kisah-kisah Allah nyatakan dalam Kitab Allah AlQuran Karim kepada kaum Tsamud, Kaum Nabi Lud, Kaum Nabi Salleh , Kaum Nabi Nuh dan kaum-kaum lain pada zaman dahulu yang dihancurkan Allah S.W.T , MAKA Jadikan bencana yang berlaku di Lombok, di Palu , di Bali sebagai pengajaran buat HIDUP DI ZAMAN KITA INI. - ABAD 21 !! 

Hentikan Pesta Arak OktoberFest ! kepada mereka yang bukan beragama Islam, kami tidak pernah halang kalian untuk melakukan apa yang kalian hendak lakukan . Tetapi janganlah minum arak ini dijadikan satu Pesta besar-besaran!  Kami ingin menjaga diri kami, diri kalian, keluarga kami dan keluarga kalian dari murka Tuhan yang ESA! ALLAHUAKBAR! 

MHS
"fazakkir, innama anta muzakkkir!  "
Berilah Peringatan, sesungguhnya kamu adalah pemberi Ingatan!! 
Share this article :

+ comments + 1 comments

9 November 2018 at 03:05

Awesome and funny! I love your presentation!

Voyance gratuite en ligne

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team