Provokasi Melampau Pelajar mengundang kemarahan masyarakat ISLAM dan Masyarakat INDIA!

15 Apr 20120 comments

Provokasi melampau sejumlah 300 pelajar di Shah Alam mengundang seribu satu kontroversi kepada Pakatan Haram Pembangkang. Ini dapat dilihat daripada reaksi pembaca sinar yang menyifatkan para pelajar sudah keterlaluan dengan meletakkan gambar Pemimpin yang beragama ISLAM dikalungkan dengan bunga MALAI yang biasanya dilakukan penganut agama HINDU jika ada kematian.



Provokasi seperti ini bukan sahaja mengundang kemarahan Masyarakat Islam , malah mengundang kemarahan Masyarakat Hindu yang menyifatkannya sebagai satu penghinaan kepada adat dan budaya agama Hindu di Malaysia! 


Sentimen agama tidak sepatutnya diletakkan di dalam manifestasi sesuatu kemarahan! MyHomesoil pernah memberikan tips kepada semua mengenai bagaimana untuk mengawal kemarahan diri..

http://www.myhomesoil.blogspot.com/2012/04/tips-hari-ini-bagaimana-mengawal-sikap.html

Dalam mendidik para pelajar untuk membina negara bangsa yang berjaya dan bertamadun, elemen-elemen penghinaan terhadap pemimpin, bangsa dan agama perlu dielakkan. Hal ini kerana ia memberikan kesan jangka panjang dan mengHALALkan perkara-perkara yang tidak sepatutnya berlaku dalam masyarakat yang berbilang bangsa dan agama. MyHomeSoil tak faham bagaimana Pakatan Pembangkang yang selalu menguar-uarkan Kesaksamaan boleh menyelitkan elemen-elemen jahat di dalam sanubari masyarakat terutamanya kepada golongan intelek.




Baju kuning tu aku kenal, pointer dia 2.15 jer kat UITM . Dia jurusan Undang-undang . baru tahun 2. Selalu berceramah ikut bapak dia ISMAT seorang PAS

Tersenyum puas Tian Chua dan Izzah tatkala melihat kerja mereka menghasut pelajar berjaya!
Pembangkang menyelitkan elemen-elemen ini kepada warga intelek Malaysia...terutamanya bebudak Melayu:

1. Sikap Anti Kerajaan (Anti Establishment - sikap suka memberontak)
2. Sikap Memusuhi Kepimpinan Negara
3. Sikap Menghina Pemimpin Islam, Agama Islam dan agama-agama lain.
4. Sikap Tidak bayar hutang dan menghalalkan segala hutang piutang jika kena pada mereka.

Tunggulah, kejatuhan negara apabila muda-mudi kita dirosakkan pemikiran mereka!
sekali lagi digerakkan oleh Jentera Adam Adli sesat...


NAUZUBILLAH...

Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team