BANGSAT MELAYU BODOH.....!

28 Apr 20120 comments

LAIN-LAIN BANGSA BIJAK, MELAYU BODOH!!!!
Lihatlah kebodohan Melayu yang menyokong Anwar Badigol ni…..sanggup dari serata negeri turun ke Kl sedangkan Cina DAPig dan India DAPig hanya melaksanakan perhimpunan secara kecil-kecilan di kawasan masing-masing.

CINA DAPIG DI SEREMBAN




LAGI CINA DAPIG BIJAK DARI MELAYU BANGSAT
BAWA CAMERAMAN TUNJUK BUKTI KAT MAT SABU DIAORANG PUN SEMANGAT NAK BERUBAH KUNUNYA....

     Antara Sebab kebodohan Melayu terserlah dan kebebalan DAPig diminamakan:

Cina bijak, diaorang berniaga dulu pagi-pagi tadi.hanya tutup kedai separuh hari untuk turun ke Bandar Seremban melaksanakan protes tangkap muat tu….

DAPig yang bijak bilamana Pukul 4 perhimpunan dah bersurai…..ha senang la kejenya diaorang..bijaknya DAPig dari PAS yang lembam..himpun sekejap je then nanti orang PAS tak kan bising atau pertikai tahap kesetiaan pakatan babi mereka….

Melayu yang bodoh dari jauh ada yang naik kereta api, jalan kaki berkilometer, solat pun ada yang tidak laksanakan atas sebab perjuangan Ambugil…..
 
Melayu yang bodoh bila mana ada yang mengutuk Polis yang sesama bangsa, membuat provokasi melampau kepada bangsanya sendiri sambil ditertawakan DAPig…..

DAPig yang tidak bingai selepas terselamat dari semburan air Polis dan dapat tidur dengan nyenyak pada malam hari ini selepas minum todi…
 
Melayu juga yang bodoh selepas basah kuyup, kaki letih, panas terik membakar otak, anak demam berjemur, risiko sakit buah pinggang hasil menahan kencing dijalanan, akhirnya ditinggalkan DAPig yang sekarang sudah pulang ke rumah rileks tengok Spongebob bersama family..

MELAYU JUGA AKHIRNYA BODOH SELEPAS DIGUNAKAN CINA DAN INDIA (DAPIG) UNTUK MENGERAH KERINGAT DI JALANAN, BERLAWAN DENGAN BANGSANYA SENDIRI, MENENTANG PEMIMPIN BANGSANYA SENDIRI, MEMAKI PIHAK BERKUASA YANG BANGSANYA ADALAH SAMA, AGAMANYA ADALAH SAMA TETAPI DIAKHIR PERJUANGAN NANTI LIHATLAH…..

KAU MELAYU AKAN BALIK KE KAMPUNG SEMULA MENJALANKAN AKTIVITI BIASAMU DAN DAPIG AKAN TETAP MENGUASAI EKONOMI, KUASAI POLITIK DAN KAUSAI SEGALANYA HASIL BIJAKNYA MEMANUPULASI DAN MELAYU SENTIASA BODOH DIPERKUDAKAN…….SEHINGGA AKHIRNYA….

KEBODOHAN MELAYU TERSERLAH..MELAYU SAMSENG BANGSAT!!!














Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team