Dulu Suruh Shahrizat Letak Jawatan, Kini beliau 'terpaksa' letak Jawatan

21 Jun 20120 comments

Mungkin sudah hukum, kalau tidak masakan ada peribahasa "Mengata orang , dia yang lebih" dan kata-kata Melayu yang menyebut: "terpalit di muka sendiri" atau "kena batang hidung sendiri" dan banyak lagi.

Itulah yang dapat disimpulkan dengan Rafizi Ramli iaitu 'Pakar' Strategik PKR yang meletak jawatan sebagai Ketua Eksekutif Pejabat Penasihat Ekonomi Selangor  sebagaimana yang dilaporkan di dalam akhbar dan blog pro pembangkang dan blog pro kerajaan. 


Biasa lah nama pun Pakar Strategik, macam-macam taktik dan teknik digunakan untuk menarik perhatian masyarakat agar namanya diingati dan disebut-sebut selalu. 


Namun, masyarakat pun tidak lupa bahawa Rafizi Ramli lah orang yang mencanangkan agar Sharizat Jalil meletakkan jawatan selama setahun lamanya... kini nasib itu terkena pada dirinya pula. Kehidupan ibarat roda...:-) senyum kambing~ 









Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team