PEMBANGKANG RAMPAS TANAH RELA DI NSDK!

19 Jun 20120 comments

Seorang AHLI PARTI PAKATAN PEMBANGKANG NSDK  Kampung Sentosa Paroi dilaporkan meng'HARTA'kan Tanah milik RELA yang sepatutnya dijadikan pondok RELA. Ahli Parti Pakatan Pembangkang INI juga merupakan Pengerusi RELA Kg Sentosa telah menjadikan pondok itu  sebagai pondok peribadinya!  

Hakikatnya Parti  Pembangkang juga telah mengubah pondok RELA ini menjadi Markas Pusat Operasi YB TAUFEK(PAS) semasa PRU 12 .

Bila JKKK Kg Sentosa mahu mengambil alih kawasan ini, juak-juak PAS menuduh UMNO zalim merampas tanah 'mereka'. -PANEH MIANG MELAPORKAN - http://paneh.blogspot.com/2012/06/apa-kes-tanah-rela-ni-tok-mad.html


KEBIADAPAN PAS DI PAROI 


1. PAS yang mengatakan benar-benar mahu telus telah menunjukkan mereka telah menyalahgunakan tanah yang sepatutnya menjadi kawasan aktiviti kemasyarakatan (diserah kepada JKKK) sebaliknya telah mengambil alih pondok tersebut menjadi hak milik peribadi! 


2. Pengerusi RELA Kg itu patut dipecat daripada RELA kerana menyalahgunakan kedudukan untuk menduduki tanah tersebut! 



BELUM APA-APA LAGI PEMBANGKANG SUDAH MAHU MERAMPAS TANAH DI NOGORI! SEBAGAIMANA PKR MERAMPAS BANYAK TANAH DI SELANGOR! 



Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team