SIngapore usah mendabik dada! Polis Malaysia yang tolong depa!

21 Jun 20124comments

Ini Bukan Fitnah, Ini Hakikat! 



Singapura yang selama ini mendabik dada, tidak perlu berbuat demikian jika ingin membandingkan cara Perisikan Malaysia baik dari pihak Cawangan Khas PDRM mahupun Perisikan Tentera dengan perisikan negara mereka dengan mencampuri urusan politik dalaman Malaysia! 

Myhomesoil nak tanya Singapore dan orang Malaysia ingat lagi kes Mas Selamat Kastari yang didakwa Singapore merancang akan mengebom tempat strategik di Singapura termasuk Lapangan Terbang Changi yang terlepas daripada tahanan Singapura?
kERETA POLS mALAYSIA CANGGIH! 

Bukan setakat lepas dari penjara Singapore, tp siap lepas dari negara Singa pura..pura..pura.

Kalau tidak dek kerana Polis Malaysia yang dapat tangkap Mas Selamat, Polis Singapura tercengang-cenganglah jawabnya ! Polis Malaysia power! Polis singapore lembik.... (ini bukan fitnah, ini hakikat! ) Polis Malaysia yang tangkap Mas Selamat!

moh bantah Campur tangan Singapore!Ada hati nak campur tangan urusan politik Malaysia!  
 p/s : Si Mas Selamat pun satu, pi la bom di medan perang! Nabi pun ada ajar peraturan peperangan!





































PERATURAN PEPERANGAN:  
  • Antaranya tidak boleh membunuh wanita, kanak-kanak, orang tua dan orang awam yang tidak terlibat dalam perang. 
  • Jangan melanggar perjanjian,
  • jangan mengkhianati harta rampasan perang,
  • jangan merosakkan mayat,
  • jangan membunuh kanak-kanak dan ahli-ahli rumah ibadat.
Share this article :

+ comments + 4 comments

21 June 2012 at 23:25

Kenapa pentadbiran DS Najib takut sangat untuk menggantikan Tambak Johor dengan jambatan baru seperti kehendak rakyat dan Sultan Johor juga Dr. Mahathir....macam ada ugutan dari Singapura je! Harap semoga blogger prokerajaan menimbulkan isu ini demi alam sekitar, perdagangan, keselamatan dan maruah Malaysia.

Anonymous
22 June 2012 at 00:10

Bukan takut UMNO belum cukup kuat kerana PAS dan PKR. Mana sokongan Melayu kepada Najib.

Anonymous
30 June 2012 at 23:59

teringat masa aku pegi kursus di raub penceramah tu menyampaikan pesanan tun mahathir supaya org melayu memberi sokongan kuat kpd najib, dgn sokongan yg kuat sahaja kita boleh buat apa sahaja,seperti masa tun memerintah,kita lihat bangsa lain tak banyak ckp kerana pada waktu umno cukup kuat

Anonymous
11 November 2012 at 21:27

Komando singapure je dah mcm PONDAN!
Ape lg ng askar dan polis dia...
Lancau pon tara brani potong!

Post a comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team