YAHUDI dan Perancangannya..

16 Jun 20120 comments



Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak sekali-kali akan bersetuju atau suka kepadamu sehingga engkau menurut agama mereka. Katakanlah (kepada mereka): “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk yang benar”. Dan demi sesungguhnya jika engkau menurut kehendak hawa nafsu mereka sesudah datangnya (wahyu) pengetahuan kepadamu (tentang kebenaran), maka tiadalah engkau akan peroleh dari Allah (sesuatu apa pun) yang dapat mengawal dan memberi pertolongan kepada mu.” – (Quran, al-Baqarah: 120)



Yahudi dan Kafir Laknatullah tidak akan pernah putus asa dalam memastikan agama islam dimusnahkan dengan apa cara sekalipun. Meskipun menuntut tempoh masa yang panjang, kebencian mereka kepada islam melebihi segala-galanya. Perancangan yang halus dan rapi merupakan kepakaran golongan Laknatullah ini. Bagi umat islam, mempertahankah akidah dan meluruskan saf barisan adalah tunjang bagi mengekang perjalanan perancangan jahat mereka.Umat islam harus sedar dan menilai perpaduan adalah senjata yang lebih hebat daripda nuklear.

SAMPAI MATI PUN ORANG-ORANG KAFIR TIDAK AKAN SETUJU KEPADA ISLAM
Share this article :

Post a comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team