DOA PERMUDAHKAN REZEKI , MAJU PERNIAGAAN!

20 Aug 20136comments


DOA KETIKA MEMBUKA PINTU TINGKAP RUMAH/ KEDAI / KAWASAN PERNIAGAAN




AYAT SERIBU DINAR 





  • Diamalkan di dalam solat 5 waktu - Allah akan memurahkan rezeki dan mencapai kemuliaan di dunia dan di akhirat. 
  • Ditolak segala kesulitan dan kesusahan. 
MHS ucapkan selamat beramal dengannya. :-) 

Share this article :

+ comments + 6 comments

Anonymous
1 November 2017 at 04:10

A break like a breath, necessary!
See you soon !

voyance gratuite en ligne par mail

Anonymous
3 January 2020 at 18:59

Halo, saya Helena Julio dari Ecuador, saya ingin berbincang dengan baik mengenai Perkhidmatan Pembiayaan Le_Meridian mengenai topik ini. Perkhidmatan Pembiayaan FundingLe_Meridian memberi saya sokongan kewangan ketika semua bank di kota saya menolak permintaan saya untuk memberi saya pinjaman sebesar 500,000.00 USD, Saya cuba semua yang saya dapat untuk mendapatkan pinjaman dari bank saya di sini di Ecuador tetapi mereka semua menolak saya kerana kredit saya rendah tetapi dengan rahmat tuhan saya mengetahui tentang Le_Meridian jadi saya memutuskan untuk mencuba untuk memohon pinjaman. dengan Insyaallah mereka memberi saya pinjaman sebesar 500,000.00 USD permintaan pinjaman yang bank saya di sini di Ecuador telah memalingkan saya kerana, ia benar-benar hebat melakukan perniagaan dengan mereka dan perniagaan saya berjalan lancar sekarang. Berikut ialah Penyertaan E-mel Le_Meridian Pelaburan / WhatsApp Hubungi jika anda ingin memohon pinjaman dari mereka.Email:lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.comWhatsApp Hubungi: + 1-989-394-3740.

Anonymous
5 January 2020 at 07:40

Saya tidak dapat berterima kasih kepada perkhidmatan pembiayaan lemeridian yang cukup dan membiarkan orang tahu betapa saya bersyukur atas segala bantuan yang anda dan kakitangan pasukan anda telah menyediakan dan saya berharap untuk mengesyorkan rakan dan keluarga sekiranya mereka memerlukan nasihat atau bantuan kewangan @ 1,9% Kadar untuk Pinjaman Perniagaan .Via Hubungi:. lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.com. WhatsApp ... + 19893943740. Teruskan kerja hebat.
Terima kasih, Busarakham.

9 August 2020 at 16:43

Helo semua !!!
Salam untuk anda, dan rahmat dan rahmat Allah

Data Peribadi Saya
Nama: Erlina Tuty Sartika
Alamat: Bandung
Negara Indonesia
Telefon: +62 81319467810
WhatsApp: +62 81319467810
Amaun Pinjaman: IDR 720,000,000
Nombor Akaun: 1080424653
Bank: Bank BCA
E-mel: erlinatutysartika15@gmail.com
Anda boleh menghubungi saya melalui kenalan saya

Saya mengalu-alukan anda semua sehingga tahun 2020. Nama saya ERLINA TUTY SARTIKA, Saya berasal dari Bandung di Indonesia. Saya harap anda semua berhati-hati di internet. Saya akan menasihati anda untuk tidak memohon pinjaman di internet tanpa pengetahuan syarikat Pinjaman kerana tidak semuanya benar, kebanyakan dari mereka adalah penipuan, mereka akan meminta anda untuk menghantar wang untuk pendaftaran, pindahan, bayaran insurans dan anda masih tidak akan mendapat pinjaman anda, mereka semuanya pencuri. Saya telah menjadi mangsa oleh 3 pemberi pinjaman yang berbeza di sini dan saya mengirim sejumlah besar wang kerana saya benar-benar ingin mendapatkan pinjaman ini dan saya dipercayai pada kali pertama, tetapi saya tidak dapat pinjaman daripada mereka. Anda harus sangat berhati-hati agar anda tidak tertipu seperti saya, jika anda benar-benar ingin mendaftar di internet, hanya ada satu kreditur kredit yang sangat saya percayai kerana setelah saya mencuba beberapa tempat dan saya ditipu, saya mengalami banyak kesakitan kerana saya mempunyai banyak hutang yang perlu dibayar, jadi rakan saya di pejabat membantu saya mencari syarikat pinjaman yang sebenar dan sah dan kami menjumpai syarikat pinjaman baru REBECCA ALMA LOAN COMPANY, dan kami membuat dokumentasi yang diperlukan dengan syarikat itu, jadi rakan saya menolong saya untuk mengikuti semua peraturan dan undang-undang sahaja untuk memastikan semuanya itu nyata dan bagi Tuhan untuk kemuliaan, saya mendapat pinjaman dari syarikat sekitar 720 juta Rupiah. Oleh itu, jika anda memerlukan pinjaman, anda mesti menghubungi ibu REBECCA ALMA dan mengikut peraturan dan syarat atau terma dan syarat dan saya menjamin bahawa anda akan mendapat pinjaman anda dalam masa kurang dari 24 jam tanpa tekanan atau masalah. dapatkan pinjaman saya dengan kadar faedah hanya 2%. Anda boleh menghubungi ibu yang baik melalui alamat e-mel ini: rebaccaalmaloancompany@gmail.com. Anda juga boleh WhatsApp ibu Rebecca Alma di nombor ini: +1405259662

Maklumat Perhubungan Ibu yang Baik. Sila hubungi dia bahawa dia sah.
Nama: Rebacca Alma
Telefon: +14052595662
WhatsApp: +14052595662
https://Instagram.com/rebaccaalma
e_mail: rebaccaalmaloancompany@gmail.com
Laman web: https: //rebaccaalmaloancompany.blogspot.com

Selamat sejahtera, dan rahmat dan rahmat Allah

Semoga Allah sentiasa bersama anda semua. Doakan yang terbaik untuk anda semua

25 August 2020 at 02:15

Selamat hari,
Saya orang Filipina, saya ingin melabur dalam perniagaan anda dengan niat baik. Saya mempunyai modal sendiri untuk pelaburan yang menguntungkan. Saya juga memberi pinjaman kepada swasta dan komersial dengan kadar faedah tahunan yang sangat rendah sehingga 3% dalam tempoh pembayaran untuk mana-mana bahagian dunia.

Adakah anda memerlukan kredit dengan faedah 3% per tahun dari jumlah keseluruhan yang anda perlukan untuk membiayai atau perkongsian 50/50% untuk jangka masa 1 hingga 10 tahun? Saya ingin mengetahui pilihan anda untuk membolehkan kami menjalankan rundingan. Jumlah pembiayaan maksimum adalah $ 100 juta USD.
Hubungi EMAIL: info@voorhinvestcorp.com
URL laman web: http://voorhinvestcorp.com/
WhatsApp: +1 4704068043
LINE ID: philipvoor
EMAIL: voorheesphilip@gmail.com
TERIMA KASIH
FILIP VOORHEES.

Anonymous
1 April 2022 at 13:57

Hello semua,
Nama saya Encik, Rugare Sim. Saya tinggal di Belanda dan saya seorang lelaki yang gembira hari ini? dan saya memberitahu diri saya bahawa mana-mana pemberi pinjaman yang menyelamatkan saya dan keluarga saya dari keadaan miskin kami, saya akan merujuk mana-mana orang yang mencari pinjaman kepadanya, dia memberi kebahagiaan kepada saya dan keluarga saya, saya memerlukan pinjaman sebanyak € 300,000.00 untuk memulakan hidup saya sepenuhnya kerana saya seorang Bapa tunggal dengan 2 orang anak Saya bertemu dengan pemberi pinjaman yang jujur ​​dan takut kepada Allah ini yang membantu saya dengan pinjaman sebanyak €300,000.00, dia seorang yang takut kepada Allah, jika anda memerlukan pinjaman dan anda akan membayar balik pinjaman sila hubungi dia beritahu dia bahawa (Encik, Rugare Sim) merujuk anda kepadanya. Hubungi En, Mohamed Careen melalui e-mel: (arabloanfirmserves@gmail.com)


BORANG MAKLUMAT PERMOHONAN PINJAMAN
Nama pertama......
Nama tengah.....
2) Jantina:.........
3) Amaun Pinjaman Diperlukan:.........
4) Tempoh Pinjaman:.........
5) Negara:.........
6) Alamat Rumah:.........
7) Nombor Telefon Bimbit:.........
8) Alamat e-mel..........
9) Pendapatan Bulanan:.....................
10) Pekerjaan:..........................
11) Laman web manakah anda di sini tentang kami.....................
Terima kasih dan salam mesra.
E-mel arabloanfirmserves@gmail.com

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team