PERMAINAN PSIKOLOGI WAN AZIZAH TERHADAP HADI AWANG DAN RAKYAT MALAYSIA!

8 Sept 20147comments

1. Wan Azizah Wan Ismail sebagaimana diketahui umum tidak pernah menukar gaya  pemakaian tudung biarpun dunia fesyen menunjukkan perbezaan dan pergerakan fesyen tudung yang laju. 

2. Bukan setakat gaya pemakaian tudung sahaja, warna tudung pun beliau akan cuba sedaya upaya mengawal warna apakah yang perlu dipakainya. 

3. Ini semata-mata untuk menimbulkan imej "Humble" isteri pemimpin Agung , warna-warna konservatif seperti biru muda, pink cair dan putih boleh menunjukkan bahawa dirinya tidak agresif. Tetapi pelik apabila nafsunya tiba-tiba memuncak untuk mendapatkan jawatan MENTERI BESAR Selangor. Negeri RM3bilion . Lebih teruk dr tuduhan cincin rosmah mansor.





4. Bukan itu sahaja tindakannya yang mengeluarkan kenyataan bahawa beliau "mendoakan" Haji Hadi walaupun Presiden PAS itu menolak untuk bersetuju melantiknya menduduki Jawatan Menteri Besar semalam (8 September 2014) dan cuba mengingatkan masyarakat bahawa Hj Hadi banyak membantu keluarganya sejak tahun 1999 , tidak lain hanya untuk menaikkan ELEMEN SIMPATI yang ternyata berjaya meLONJAKKAN namanya dan Suaminya sehingga beliau berada dikedudukannya kini iaitu , MENTERI BESAR SELANGOR in waiting. Haha 

5. Ini adalah segelintir / sedikit pembuktian daripada banyak lagi yang menunjukkan Wan Azizah hanya melaksanakan politik retorik Elemen Kesedihan. Banyak lagi termasuk elemen kipas Cina , elemen jam omega  dan lain-lain. 

6. Tahukah anda bahawa bapak Wan Azizah iaitu Dr Wan Ismail merupakan Pengasas Jabatan Gerak Perang Saraf Negara ketika zaman komunis dan pasca kemerdekaan negara? Mana tidak tumpahnya kuah jika bukan pada nasinya?? 


Share this article :

+ comments + 7 comments

Anonymous
8 September 2014 at 19:08

Semua pun tahu WAWI ni hanyalah boneka dr dulu lg.
Klu jadi MB S'gor mmg memalukan org S'gor.

Anonymous
8 September 2014 at 20:24

game over, tolak azizah, bubar dewan, bagi rakyat tentukan, atu kekalkn Khalid, tapi susah juga sebab dewan nanti huru hara sebab tak dpat sokongan ahli..best solution..bubar dewan bagi rakyat pileh..rakyat bosan dengan politik yang di cetuskan oleh BABI ini..cukup cukup lah...tak kan mak cik pak cik kat kampong pun nk cerita hal ni sampai tak boleh buat kerja, pergi surau cerita hal ini sampai berbalah..apa ni anwar..do you think you are dammn smart..you are worst than babi not BABI which refers to you as Bro Anwar anak kepada (bin) Ibrahim

Anonymous
8 September 2014 at 20:53

Sultan tahu rakyat tak nak Wan Zizah yang suaminya bapak kronisma dan nepotisma. Sultan tahu Selangor akan rosak teruk diratah oleh Nuar dan sekutu makan babi dia.

muiz
10 September 2014 at 01:42

nasiht ak utk cik jijah,berundur la cara baik..kalo ahli dlm pakatn kt x setuju,x pyh la menuju ke arah fitnah..jgn la ikut peel suami yg buas tu..ak ngat umno je terliur ngan 3billion tu anwar pun terliur jgk rupanya..tp kalo dpt gak jd mb dgn cara jerkah sultn dan Pas,hrap dpt la guna duit 3billion tu beli kipas angin gnti ngan kipas jepun tu..panas dunia ni no...

11 September 2014 at 08:57

Cukup jahat keluarja Anwar-Jijah ni.
Tak sangka cukup jahat juga si Jijah ini demi lakinya.
Sanggup sama2 berlakon untuk merosak
Betapa ramai yg menderita hasil otak mereka dua ekor dan anak beranaknya
Pecah belah, permusuhan, hasutan dan kebencian akibat dua ekor ini.

Tunggulah balasan Allah Azza Wajallah wahai Anwar dan Wan Azizah. Semakin jelas kamu berdua akan menuju ke hinaan.
Ameen

3 October 2014 at 05:14


Saya suka blog ini, terdapat banyak idea-idea yang super cute!

21 October 2014 at 04:59

Blog Amazing! terima kasih kepada anda dan blog anda, saya rasa pagi ini sedikit kurang berdaya. A besar terima kasih kepada anda untuk semua kekayaan yang anda berkongsi dengan kami begitu murah hati dan penuh bersemangat.

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team