PAS TIDAK AKAN SERTAI PAKATAN HARAPAN! -HADI AWANG-

27 Oct 20151comments

Pas seperti dilaporkan lidah rasminya, Harakah tidak akan sertai Pakatan Harapan  tetapi tetap meletakkan parti sebagai sebuah parti pembangkang di Malaysia. 

Sambil mengulas bahawa kenyataannya bukan bersifat menyerang tetapi lebih kepada menerang kedudukan PAS ketika ini, Presiden Pas TG Hadi Awang menyatakan itu adalah pendekatan PAS ketika ini. 

TG Hadi Awang menegaskan PAS mahukan proses demokrasi yang beradab dan tidak membelakangkan Perlembagaan dan hubungan kaum masyarakat majmuk di Malaysia yang menjadi teras pembentukan negara. 

PAS sedia bertemu dengan sesiapa sahaja walaupun dengan Perdana Menteri Malaysia bagi menyatakan cadangan-cadangan daripada PAS untuk dinilai. 
Share this article :

+ comments + 1 comments

22 January 2018 at 03:53

Je suis tombé sur ton site depuis un retweet, donc j’interagis et je met des commentaires quand cela m'interpelle et que ça en vaut la peine.
Voyance gratuite immediate

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team