BODOH, ADUN SIKAMAT BUAT KERJA UNTUK DAP!

16 Dec 20121comments

Setelah umum mengetahui bahawa kesemua perwakilan Melayu DAP kalah dalam pengundian jawatan semasa Perhimpunan Cibai DAP , DAP melancarkan kempen propaganda dengan menyebarkan risalah "Melayu Dalam DAP" . Apa yang pelik adalah, penyebar-penyebarnya YB Cucuk Hidung DAP DUN Sikamat YB Aminudin Harun. 

Ternyata ia adalah kempen DAP yang bertujuan meliberalkan orang-orang Melayu dengan konsep bercirikan chauvisme dan ekstrimis bangsa, ADUN Melayu ISLAM ini boleh pulak tolong sebarkan kepada orang-orang Melayu di kawasannya. Apa yang pelik , gambar Tunku Aziz pun masih ada di dalam kempen DAP ini.

Sudah terang lagi bersuluh bahawa puak-puak ekstrimis Cina di dalam DAP menolak Melayu di dalam persidangan mereka, kita selaku Melayu pula terhegeh-hegeh membantu mereka untuk nyatakan "DAP pro Melayu dan akan tolong bangsa kita." ..." Pundek dan kepala hotak ko..." itulah kata-kata yang patut dihambur kepada jentera mereka jika kita terima risalah ini dari PKR! 



Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
19 March 2018 at 03:55

Thanks to your site I just learned several things. Continue!

voyance par mail

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team