SELEPAS FITNAH BERSIH 3.0 BERLANGSUNG, DAJJAL FITNAH PULA PENGUMUMAN NAJIB ADALAH SATU PEMBOHONGAN!

8 May 20120 comments

Pembangkang melancarkan fitnah besar-besaran sejak semalam apabila menyiarkan iklan berbaur fitnah dengan menyatakan pengumuman durian runtuh DS Najib kepada peneroka FELDA adalah merupakan pinjaman BANK yang bersifat cagaran . Mereka berkata Kerajaan dan Felda menipu peneroka yang dalam tidak sedar menandatangani surat perjanjian cagaran Tanah mereka kepada Bank!

Ini merupakan kenyataan yang bersifat sangat negatif dengan segala apa jua program kesejahteraan rakyat yang dilaksanakan Kerajaaan Transformasi DS Najib daripada Pembangkang. Tindakan penaburan fitnah ini dirujuk sebagai tindakan terdesak pembangkang untuk mengaburi mata rakyat terutamanya peneroka FELDA!







MyHomeSoil melihat ... Hakikatnya, rakyat sudah muak dengan dakyah hasutan syaitan yang bernama Pembangkang Malaysia ni. Semua Dasar, semua Program dipolitikkan...difitnah ! Apa yang pembangkang buat? Hanyalah pemberian air percuma di Selangor....


Fitnah Dajjal di Media baharu...Bangang punyer PEMBANGKANG!


Di ceramah-ceramah mereka, mereka akan propagandakan pemberian air percuma di Selangor....

Sekali lagi...

Di ceramah-ceramah mereka, mereka akan propagandakan pemberian air percuma di Selangor....

Peneroka FELDA yang terikut-ikut dengan rentak pembangkang dan dakyah mereka , MyHomeSoil sarankan tak payah terima duit durian runtuh tersebut dan jangan sign apa-apa aggreement!


Lagi satu, semua perkara, Malaysia mahu dikaitkan dengan ISRAEL! Tuduhan yang sangat melampau sedangkan kita sememangnya Pengeluar utama Kelapa Sawit di DUNIA di samping Indonesia dan sebagainya!

SI BANGANG DAJJAL MAZLAN ALIMAN....




Lagi kenyataan / Artikel berhubung Felda Global Ventures Holding


http://www.myhomesoil.blogspot.com/2012/05/usaha-mazlan-aliman-selama-3-tahun.html


Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team