SERAH DIRI ATAU WARAN TANGKAP DIKELUARKAN!!!

16 Jul 20135comments

Salam..pembaca MHS semua..Harapan semuanya berada didalam keadaan sihat dan sejahtera dalam menjalani ibadah berpuasa...MHS lihat dalam masa seminggu ni banyak benda telah terjadi..Sengaja MHS diamkan diri dari 'post' yang terakhir kerana tidak mahu dilihat terlampau 'emo mengeluarkan kata-kata' khususnya dalam bulan Ramadhan yang mulia ini....

Hmm..nampaknya pasangan "porno' telahpun dipanggil oleh Suruhanjaya Komunikasi Multimedia Malaysia (SKMM) untuk membantu siasatan manakala pihak PDRM telah pun mengeluarkan arahan supaya pasangan 'porno' tersebut menyerahkan diri kepada Polis ataupun berdepan dengan waran tangkapan...Jawabnye masuk lokaplah kamu ye wahai pasangan 'porno' ALVIVI...Masa buat statement kat FB tak ingat ape-ape, kata hanya jenaka..La ni, nilh dia jenaka untuk kamu berdua pula..Rasakan, eloknye di campak ke Penjara Guantanamao jer ba** dua ekor nie..Seterusnya marilah kita sama-sama nantikan apakah tindakan seterusnya yang akan diambil oleh PDRM kepada ba** dua ekor nie...So tungguuuuuuu..... 

Tau pulak malu, siap tutup muka dengan rambut..Masa buat..postkan dalam fb tak malu pulak yer..Memang dasar har**..Ape pun bukan salah kedua ibu bapanya..Cuma anaknya terlebih sudaaa..





Share this article :

+ comments + 5 comments

Anonymous
16 July 2013 at 20:37

Xder makna la nak duduk dlm..dtg skali bwk lawyer..polis ambik statement jer...p mai p mai melayu gak yg dok dlm..xpyhla nak mimpi lebih2 puak ni nak kedalam... never..never..never..

16 July 2013 at 21:43

Just wait and see..

Anonymous
17 July 2013 at 01:18

Kita Tengok dan Lihat adengan seterusnya.

24 July 2013 at 04:54

Selalu begitu menarik dan begitu beragam, saya senang bahwa saya dinonaktifkan Anda membawa saya kebahagiaan. Jaga dengan baik!

24 July 2013 at 04:54

Halo,
Saya menemukan situs Anda beberapa hari yang lalu, ini adalah tempat di mana aku merasa baik. Terima kasih untuk semuanya!

Post a comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team