JAWAPAN CANGGIH TIM TAUFEK PESURUHJAYA PAS NSDK BELA ANWAR SEMALAM!

31 Oct 20120 comments

Kes Pemimpin PKR bermewah-mewah di dalam jet peribadi menjadi perbualan hangat rakyat marhain . Hal ini memaksa pimpinan PR untuk menjawab bagi pihak pimpinan PKR. 

Namun, Semalam sekali lagi PAS NS membela atok mereka yang naik jet peribadi ke Sabah walhal bukannya tak boleh membeli tiket RM 200-400 dengan tiket AIR ASIA mahupun MAS Airline pergi dan balik dan bukannya menyewa jet peribadi jutaan ringgit.

JAWAPAN PAS NSDK : 

"Apa salahnya Dato Seri Anwar Ibrahim menyewa jet peribadi berkenaan sedangkan Zahid Hamidi pun pernah naik jet itu...."

Ini bukanlah jawapan yang konkrit. Dengan memsensasikan berita yang tiada bukti dan fakta untuk spin dan membela perbuatan-perbuatan mereka! 

Mereka pernah berkata mereka tidak akan menjadi seperti orang-orang UMNO . Katanya orang-orang UMNO CORRUPTED! 

Nah TERBUKTI , MEREKA LAGI CORRUPTED dan lagi bermewah-mewah sebelum menjadi PEMIMPIN NEGARA lagi! 

Mereka kata mereka lain, mereka zuhud dan boleh makan di kedai kopi bersama rakyat, tetapi gambar ini menunjukkan segala-galanya, tatkala tidak bersama rakyat, mereka minum di luxury jet yang ditempah jutaan ringgit. 

Tambahan pula mereka menjawab tuduhan ini dengan tuduhan tanpa bukti yang nyata (menuduh zahid hamidi pernah guna jet berkenaan) . Sekurang-kurangnya tuduhan kepada beliau BERBUKTI dengan gambar yang nyata dan video yang jelas! 



Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team