TERKINI NS! GEMPAR ! PR NS TERPAKSA TANGGUH UMUM CALON KALI KE-2 !!

16 Apr 20135comments




16 Mac 2013 - Pakatan Pembangkang Negeri Sembilan sekali lagi mengecewakan 450 para penyokongnya yang menunggu sejak jam 7 petang tadi di Hotel City Kingdom , Seremban setelah mengumumkan tidak akan mengumumkan calon-calon mereka pada malam ini pada pukul 10 malam tadi oleh Cha Kee Chin Bekas ADUN Bukit Kepayang.

PR sebelum ini mewar-warkan akan mengumumkan calon-calon mereka serentak dengan pengumuman calon-calon Barisan Nasional pada hari ini (Selasa 16 April 2013) walaubagaimanapun gagal berbuat demikian tadi. Ini menyebabkan kira-kira 40 penyokongnya bertindak keluar dewan. Kekecewaan dikongsi rakan-rakan mereka dari PAS yang datang dari seluruh Negeri Sembilan termasuk dari Jempol, daerah paling hujung di Negeri Sembilan. 

Risikan MHS mendapati, calon-calon PAS dan DAP telah pun bersedia tetapi yang menjadi pertelingkahan adalah calon-calon daripada Parti Anwar Ibrahim, PKR. 

Sebanyak 4 atau 5 kawasan DUN dan 2 kawasan Parlimen dikatakan perlu diperhalusi semula dan mengalami masalah pertelingkahan sesama sendiri. 

Adakah PR NS takut akan calon-calon di bawah ini>?? 



INI KALI LAH, BN MONANG BOSAR, PR KASI TUMBANG KAW KAW!!
Share this article :

+ comments + 5 comments

Anonymous
16 April 2013 at 08:10

bangku pon rongak...xder orang ker nak dengar calon-calon PR ni yop...?

Anonymous
16 April 2013 at 08:37

masalahnya calun tu ada, tapi penyokong semua sudah lari ke BN. sebab BN lebih mantap kali ni. sehingga hari pencalunan nampaknya BN menang tampa bertanding semua kerusi di N9. Sejarah N9 terukir lagi.

Anonymous
16 April 2013 at 09:13

Kalau mcm ni pun dah bergolak, camnolah kalau dapek memerintah N9 nnt? Mau eh bergocoh sesama sendiri. Tolonglah tolak PR dari N9 dlam PRU13 ni

Anonymous
16 April 2013 at 09:48

Aku ada kat citu td.kul 9 bangku penuh n aku berdiri kat luar.dia ckp 450 hahah lawak la rais yatim dah x tercalon masih ada g ke org mcm rais yatim yg x pandai kira.macai umno x pandai kira la.aku ingat rais x ada org umno dah pandai

Anonymous
16 April 2013 at 16:33

Aku pon ado kek situ.yg kek luar tu x puas ati calon x umum.memang lebih kurang 400-500 org pencacai. Kerusi2 sebelah kiri dewan kosong...

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team