SEBARKAN!! 11 WANITA MUSLIMAH TELAH DIPERDAYA SANG PENIPU INI!!

18 Oct 20120 comments


Lelaki berkopiah putih ini telah memperdayakan ramai wanita muslimah dengan bermodalkan perwatakan warak. Sumber dari blog-blog, lelaki ini belum dapat ditangkap kerana kelicikkannya..Lelaki yang dikenali sebagai Ustaz Razis itu dikatakan telah memperdaya 11 orang wanita Muslimah. Modus operandinya, ialah dengan menjadikan gadis-gadis bertudung labuh sebagai isteri, kemudian meninggalkan mereka terkontang kanting tanpa berita. Malah ada yang ditinggalkan bersama anak-anak kecil! Terkini dikatakan ‘Ustaz Razis’ mempunyai 11 isteri yang dikahwininya secara penipuan. Tolong kami sebarkan berita ini supaya gadis-gadis diluar sana tidak terpengaruh dengan lakonan licik ‘Ustaz Razis’ ini. Memang kalau tengok dalam gambar, Masyaallah sucinya muka! Tapi dia sanggup menggunakan nama agama untuk melakukan kegiatan jahat. Bukan setakat menipu gadis gadis Muslimah, dia juga pernah dibongkarkan sebelum ini melakukan penipuan berbentuk wang tunai.Tetapi malangnya, ada diantara mangsa (isteri) tidak mahu memberikan kerjasama untuk mendedahkan kejahatan ‘Ustaz Razis’ atas alasan tidak mahu mendedahkan aib suami. Hmm.. pada kami ni bukan kira nak sebar aib dah. Ini satu jenayah! Dalam Islam memang suruh kita taat suami tapi bukan bermakna perlu bersekongkol dengan kejahatan suami macam ni. Apatah lagi dalam kes ini, ‘Ustaz Razis’ yang telah banyak memperdaya gadis yang naif dan baik.

Kalau korang nak tengok bukti, admin beri link asal tentang penipuan Ustaz Razis ni. Huh, layak ke dipanggil Ustaz??

Credit to : Terbakor.com
p/s : Orang mcm nilh yang merosakkan nama Islam disebalik perwatakan waraknya, mcm sebuah parti politik tu juge..Pkirlah sendiri pasrti mane ye...
Share this article :

Post a comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team