TERKINI!! LAGI PENGHINAAN TERHADAP UMAT ISLAM OLEH ALVIVI CINA LAKHANAT!!!!

11 Jul 20132comments

Apa lagi dua ekor ba** ni nak lagi??!! Tak puas-puas dengan pesanan nak jadikan Malaysia seperti Singapura..Kali ni dorg ucap dan ajak umat Islam berbuka dengan binatang haram pulak!! Tapi yang lakhanat nye dia letak logo HALAL MALAYSIA kt situ..Memang nak mam*** lakhanat dua ekor nie.. Maaf pembaca budiman semua jika ayat yang MHS gunakan agak keterlaluan..Tapi MHS tak sanggup bila membaca apatah lagi membiarkan maruah Agama Islam dipijak-pijak sebegini rupa..Bila lagi Kerajaan Malaysia or PDRM nak ambil tindakan pada manusia yang layak dipanggil binatang nie??

Lihat logo HALAL MALAYSIA... dengan footage di bawah..

Izinkan kami memperkenalkan cara kami memupuk semangat 1Malaysia dengan bertukar-tukar makanan antara kaum-kaum Malaysia pada musim perayaan yang mulia ini. Hak untuk menikmati juadah enak tempatan seharusnya merentasi batasan bangsa dan juga agama. Kepada saudara-saudari yang beragama Islam, selamat berbuka puasa dan Salam Aidilfitri! 

-Sahabatmu, Alvin dan Vivian

Share this article :

+ comments + 2 comments

11 July 2013 at 20:48

Kita semakin hilang harga diri.....!

24 July 2013 at 05:00

Situs Anda indah dan beragam. Tidak sah dan insomnia Saya selalu sibuk dengan Anda.
Good luck!
voyance mail gratuite

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team