PELIK GST: TIADA PENJELASAN DARI MENTERI PENERANGAN KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA.

14 Apr 20153comments

1. Kementerian bertanggungjawab melaksanakan Kaedah Percukaian yang lebih efektif (GST) berhempas pulas cuba melaksanakannya dengan rasa berkesan dan bertanggungjawab.

2. KPDNKK , KASTAM dan Kementerian Kewangan bersama-sama mahu melihat pelaksanaan Sistem cukai ini dijalankan dengan baik termasuk memberi penjelasan sehingga sewenang-wenangnya Menteri-menteri Kementerian ini diejek dan dihina di media - media sosial tanpa ada rasa tanggungjawab pihak penyebar sehingga ada yang jatuh kepada fitnah!
 
3. Namun Menteri Penerangan Komunikasi dan Multimedia seakan bisu akan tanggungjawabnya untuk memberi penerangan yang berkesan mengenai GST! Bukankah beliau selalu menjadi juara kepada isu-isu yang melibatkan lain-lain agensi terutamanya apabila melibatkan kawasan pilihanraya nya?
 
4. Apa yang MHS nampak, beliau tidak menjalankan tugasnya untuk mengukuhkan pelaksanaan dasar baru ini ! Maaf YB, MHS tak nampak. Setakat memberi Mic, that's not the way!
 
 
 

Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
16 April 2015 at 16:54

Bila banjir tempat sendiri salahkan kementerian itu dan ini....So menteri tolong buat kerja yer

9 May 2015 at 03:59

Terima kasih kerana semua kerja-kerja yang terlibat dan semua keseronokan yang saya dapati

Tahniah untuk laman web anda! Benar-benar, ia hebat dan seperti yang saya lihat dalam kedudukan pertama adalah benar bahawa perkongsian dan antara muka laman web adalah benar-benar satu rahmat untuk gaya kerja. Benar-benar terima kasih!

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team