OKESTRA AGUNG YAHUDI UNTUK TONTONAN SEISI KELUARGA UMAT ISLAM SEMPENA RAMADHAN. ENJOYkah anda??

9 Jul 20141comments

OKESTRA AGUNG YAHUDI UNTUK TONTONAN SEISI KELUARGA UMAT ISLAM. ENJOYkah anda??  


1. Sampai bila Dunia Islam hanya mampu menjadi penonton Okestra Agung Yahudi membunuh, memperkosa bumi Palestin , membunuh anak-anak kecil sekecil sebulan usianya? 


2. Ramadhan ini memperlihatkan sekali lagi bumi Palestin ini dirogol oleh negara Yahudi Zionis Laknatullah tanpa ada sebarang sekatan oleh PBB! Untuk rekod , satu-satunya negara yang tidak pernah mematuhi resolusi PBB dan seakan kebal dengan tindakan PBB adalah negara HARAM ZIONIS!! 





3. Sampai bila Dunia Islam yang dikecai-kecaikan ini terus berkecai tidak bersatu dan hanya menanti dan ternanti-nanti tanpa ada usaha penyatuan? 

4. MHS lontarkan juga kepada umat Islam di Malaysia yang ternanti-nanti bila penyatuan ummah yang sebenar dapat direalisasi? Konflik di Palestin adalah reflek kepada sikap pentingkan diri sendiri negara-negara Islam yang berkecai termasuk Umat Islam di Malaysia. 

5. Sampai bila alasan "tu lah UMNO, bila dah lemah baru cari PAS untuk bersatu" perlu menjadi TEMBOK BATU Konkrit sebagai alasan untuk tidak bersatu?? Ayat itu adalah propaganda JAHAT mereka yang tidak suka dengan PERPADUAN ISLAM padahal hakikat sebenar adalah UMAT ISLAM secara keseluruhannya LEMAH!  Dengan kata lain, itu adalah propaganda mereka yang menjual agama demi KEPENTINGAN DUNIA sebagaimana sabda NABI MUHAMMAD S.A.W : 

Satu riwayat daripada Malik bin Anas, beliau berkata; bahawa guru saya Rabiah pernah bertanya kepada saya; “Wahai Malik, siapakan orang yang hina? Aku menjawab: Sesiapa yang memakan dengan menggadaikan agamanya. Lantas Rabiah berkata lagi: Siapakah orang yang rendah lagi hina?: Orang yang membaiki dunianya dengan kerosakan agamanya. Lalu Rabiah membenarkan saya.   
6. Apakah tanggungjawab kita sebagaimana umat Islam hanya menjadi penonton terhadap Okestra Zionis yang melakonkan watak-watak dalam filem realiti dunia di Palestin ketika ini?? 




Share this article :

+ comments + 1 comments

Terima kasih kerana post ini bagus ... dan tersenyum (untuk tidak tertakluk jelas)!

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team