VIDEO GANAS PERAGUT DIBELASAH DI SEREMBAN TERSEBAR!

8 Jul 20145comments


Teliti lah video ini baik-baik , kemudian buatlah justifikasi sendiri sebagai orang Islam yang rasional. Patutkah Peragut dibelasah sebegitu teruk sebelum dihantar untuk pengadilan? Adilkah ia kepada pesalah? Adakah Budaya membelasah pesalah sebelum dihantar kepada pihak berkuasa ini wajar diteruskan?

Pejuang Hak Asasi Manusia dan Majlis Peguam, bagaimana?? Please focus on your core business wahai Pejuang Hak Asasi Manusia dan Majlis Peguam. 

Video di sini: SUMBER VIDEO










Share this article :

+ comments + 5 comments

Anonymous
9 July 2014 at 18:08

Orang yang kena rompak ada di situ. India gemuk yang berdiri di belakang perompak tu. Kena kelar. Red handed bai. Belasah cukup-cukup.

Anonymous
12 July 2014 at 18:52

Hak asasi dan keadilan. Hak asasi dan keadilan sebenar menggalakkan kezaliman dan ketidak adilan kepada mangsa.

Dalam kes ragut yang melibatkan kematian mangsa, penjenayah hanya kena pukul belum pun mati namun penjenayah pulak yang dapat simpati.

Inilah Hak Asasi anjuran NGO untuk menghancurkan Sistem Kenegaraan yang telah terjalin sekian lama.

Memenangi yang minioriti kerana mereka itu minioriti, yang sedikit kerana mereka itu sedikit begitu juga yang miskin kerana mereka itu miskin ini semua adalah amalan Hak Asasi mengarut.

8 August 2014 at 22:41

Perompak! menyebut nama perompak pun kita sudah rasa seram sejuk. Memang kalau ikutkan rasa perompak patut dibelasah mati. Tapi dimana letak perbezaannya diantara orang biasa dengan orang jahat, Serupa bukan. Perbezaannya, Tangkap mereka dan serahkan kepada pihak2 berkuasa tempatan. Cuci tangan. Benteras perompak, penjahat, habis-habisan.

Saya datang di laman web anda dari semula, jadi saya berinteraksi dan saya meletakkan komen apabila ia mencabar saya dan ia adalah berbaloi.

9 May 2022 at 21:20

see this page replica wallets about his 7a replica bags wholesale her response best replica bags online

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team