DOSA NAJIB?

11 Jun 201810comments

Bekas Perdana Menteri Malaysia , DS Najib Razak menegaskan bahawa dana yang digunakan untuk membawa para imam , orang-orang kampung dan mereka yang memerlukan ke Tanah Suci Mekah merupakan dana dari sumber yang betul dan halal.  Beliau juga telah menegaskan bahawa Jika Dana tersebut daripada Dana yang tidak Halal, Beliau lah yang menanggung segala DOSA - DOSA semua jemaah yang dibantunya itu. 


Tuduhan melulu Tun Mahathir di forum - forum terbuka pada malam-malam terakhir 10 Ramadhan amat dikesali. Selaku rakyat Malaysia, MHS ingin memberikan juga nasihat dan teguran buat Perdana Menteri yang disayangi Tun Mahathir agar tidak terlalu keterlaluan dalam mengeluarkan tuduhan-tuduhan prejudis atau dalam Islam, tuduhan-tuduhan Fitnah terutamanya ia berlaku apabila umat Islam di seluruh dunia menjalani ibadah puasa. enough is enough! Itulah pendapat rakan-rakan MHS mengenai serangan Tun Mahathir yang tidak berasas kepada bekas Perdana Menteri Malaysia DS Najib Razak. 

Sekiranya kita benci akan kezaliman, jangan lah kita buat kezaliman kepada orang lain. Ingatlah, Kerajaan ini adalah kerajaan sementara . Allah jualah pemilik kepada Sekalian Kerajaan. Setiap tuduhan dan tohmahan akan dipersoalkan di hadapan Allah Azza Wa Jalla. 

Berhentilah dari mengeluarkan kenyataan-kenyataan yang MEMUALKAN! 
Ingat Tun dan diri saya , kita jaga aib orang, Allah jaga aib kita... 


Share this article :

+ comments + 10 comments

Anonymous
12 June 2018 at 08:01

Perdana menteri yg disayangi..Tun Mahathir Kepala Butoh. PERDANA MENTERI SEBENAR TETAP DS NAJIB RAJAK

20 September 2018 at 00:55


Mille merci pour tout.
Tu es incroyable, mille bisous pour toi.

voyance gratuitement

21 February 2019 at 03:55

Merci pour cet article très complet encore une fois
voyance sérieuse gratuite par mail

27 September 2019 at 07:10




Un petit pour vous dire que votre blog est super!

voyance en ligne

30 September 2019 at 23:38

Saya memiliki skor kredit yang sangat rendah sehingga upaya saya untuk meminjam dari Bank ditolak. Saya bangkrut sampai-sampai saya tidak mampu makan tiga kali sehari dan juga saya benar-benar bangkrut karena nama saya identik dengan kemiskinan. saya berhutang baik dari teman-teman saya dan juga dari rentenir hidup saya di bawah ancaman saya harus melarikan diri dari rumah dan saya membawa anak-anak saya untuk bertemu ibu mertua saya karena sifat ancaman yang saya terima dari orang-orang yang meminjamkan saya uang Jadi saya harus mencari cara cepat dan mendesak untuk membayar kembali uang itu dan juga memulai bisnis baru usaha pertama saya sangat mengerikan karena saya ditipu sebesar Rp5.390.020.00 saya harus pindah juga dua minggu kemudian saya kehilangan Rp350.000,00 kepada pemberi pinjaman yang curang jadi saya turun secara finansial dan emosional karena ini adalah yang paling tidak saya harapkan sehingga seorang teman saya memberi tahu saya untuk menghubungi email ini: :( iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com) bahwa saya harus meminta jumlah berapa pun berharap agar Bunda Iskandar selalu menjadi kembali untuk memberikan bantuan keuangan kepada siapa pun yang membutuhkan sehingga saya meminta untuk jumlah Rp850.000.000,00 dalam waktu 24 jam cerita saya berubah untuk selamanya saya membayar semua hutang saya dan saya juga memiliki cukup uang untuk membiayai sendiri bisnis semua terima kasih kepada teman saya yang memperkenalkan saya kepada ibu khususnya dan juga kepada Ibu Iskandar pada umumnya untuk mengubah rasa malu saya menjadi terkenal
Atas perkenan: ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY
Email: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)

11 February 2020 at 02:04

Cela doit être très délicieux ! Huuumm ça à l’air bon ! J’achèterai les ingrédients et je la préparerai bientôt !! Je vous dirais pour le résultat…
voyance gratuite

16 November 2020 at 06:46

A chaque nouvel article, toujours autant de choses intéressantes à découvrir et normalement à mettre en pratique.
voyance gratuite serieuse

16 November 2020 at 08:17

Saya memiliki skor kredit yang sangat rendah sehingga upaya saya untuk meminjam dari Bank ditolak. Saya merasa bangkrut sampai-sampai saya tidak mampu membeli tiga kali sehari dan juga saya benar-benar bangkrut karena nama saya identik dengan kemiskinan. saya berhutang baik dari teman-teman saya dan juga dari rentenir hidup saya di bawah ancaman saya harus melarikan diri dari rumah dan saya membawa anak-anak saya untuk bertemu ibu mertua saya karena sifat ancaman yang saya terima dari orang-orang yang meminjamkan saya uang Jadi saya harus mencari cara cepat dan mendesak untuk membayar kembali uang itu dan juga memulai bisnis baru usaha pertama saya sangat mengerikan karena saya ditipu sebesar Rp5.390.020,00 saya harus pindah juga dua minggu kemudian saya kehilangan Rp350.000,00 kepada pemberi pinjaman yang curang jadi saya turun secara finansial dan emosional karena ini adalah yang paling tidak saya harapkan sehingga seorang teman saya memberi tahu saya untuk menghubungi email ini>>>>>>>>>>>>>>>> ( iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com) bahwa saya harus meminta jumlah berapa pun berharap agar Bunda Iskandar selalu menjadi kembali untuk memberikan bantuan keuangan kepada siapa pun yang membutuhkan sehingga saya meminta untuk jumlah Rp850.000.000,00 dalam waktu 24 jam cerita saya berubah untuk selamanya saya membayar semua hutang saya dan saya juga memiliki cukup uang untuk membiayai sendiri bisnis semua terima kasih kepada teman saya yang memperkenalkan saya kepada ibu khususnya dan juga kepada Ibu Iskandar pada umumnya untuk mengubah rasa malu saya menjadi terkenal
Atas perkenan: ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY
Email: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)

26 March 2021 at 03:25

re bonjour,
je viens de parcourir une grande partie de votre site... une merveille !!! merci d'exister
voyance en ligne gratuite et rapide

Anonymous
24 May 2022 at 05:17


Très bon article, comme toujours. Il a le mérite de susciter le commentaire 


cabinet de conseil maroc

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team