#LAHADDATU: ALLAHUAKBAR! ALLAHUAKBAR! TAK SAMPAI HATI NAK TULIS APA YANG DICAKAPKAN SEBAGAI TAJUKK!!!!!!!!!!

4 Mar 201314comments

Budak hingusan di bawah ini bukan sahaja mampu mengguriskan anggota keluarga komando yang terlibat, tetapi juga mengguriskan hati seluruh RAKYAT MALAYSIA!. Kenyataan biadap dan tidak logik ini tersembur keluar dari hati yang sangat busuk hasil daripada didikan pemimpin PKR yang kerap menghasut rakyat membusukkan anggota keselamatan! 

Nilaikanlah rakyat KENTATAAN BODOH BUDAK HINGUSAN YANG BERNAMA MOHAMAD HANAFI INI! 




SUMBER GAMBAR: Blog Pilihan Anda! 

ALLAHUAKBAR!! ALLAHUAKBAR!! ALLAHUAKBAR!!

Meskipun dicaci , dihina , dan dicerca, ada yang mencerca kerana mereka naik Air Asia! Namun pejuang negara tetap bersemangat tinggi!!

Pembangkang Latifa Koya ketiak masam yang mencerca tentera naik Air Asia adalah Bodoh!!!! Stupid Politician!!  Itulah namanya "Strategic Alliance" dan Konsep "Total Defence" atau orang Malaysia panggil Pertahanan Menyeluruh!!!

"Total Defence": 

"The Total Defence concept encompasses five key aspects – military, civil, economic, social and psychological defence – and focuses on the need for each nation men to play his or her part to defend the nation."

Kesimpulannya , Konsep Pertahanan Menyeluruh adalah: 

Konsep Pertahanan Menyeluruh yang membolehkan semua elemen dalam negara baik elemen kerajaan dan swasta serta seluruh rakyat untuk digembleng secara bersepadu untuk mempertahankan negara! Kachao!~

Kesudian Air Asia bekerjasama dengan pihak Tentera merupakan bukti jelas Total Defence dilaksanakan dengan mudah di Malaysia! Bukan hanya teori macam di sesetengah negara!!!! 

Share this article :

+ comments + 14 comments

Anonymous
4 March 2013 20:12

hiiiiiiii

Anonymous
4 March 2013 20:13

sial pukimak budak ni..mak bapak dia tak ajar semangat patriotik kot..ka dia ni anak haram, mak cina bapa keling, dibela oleh orang islam..klu kat thailand hang dah mamposss dah hang ni..rakyat malysia tolong cam muka biawak ni..klu jumpa kot jalan sembelih je. klu ikut hukum pun rakyat yang menderhaka atau berpaling tadah dihukum tembak.sial punya budak. cari sat dia dok tang mana..

Anonymous
4 March 2013 20:34

patutnya pihak berkuasa tangkap budak ni ,letak di bhg hadapan...baru dia tahu langit tinggi rendah....hidup bawah tempurung....baru tiga hari kenal dunia dah nak menyalak mcm anjing...

Anonymous
4 March 2013 20:36

Cayerla.... kalau polis pakai baju kalis peluru sekali pun, adajerr bende lain akan jadi salah bagi pencacai-pencacai DAPigKR ni.

Anonymous
4 March 2013 20:52

Nak glamer la tu.. Blaja tak brapa pandai jd apa cara lg utk popular.. Kalau namawee blh popular knp anak melayu tak leh..

Sial Tian Chua
4 March 2013 20:57

Allahuakbar! Allahuakbar! Allahuakbar!

Anonymous
4 March 2013 21:31

Buka fb dia, maka kita tahu lah kat mane budak nih.

anak malaysia
5 March 2013 18:07

Budak ni anak haram,mak dia org indon,bapak dia org bangla,pernah kena tangkap ngan polis sbb ingat dia pendatang haram,tu sbb dia benci polis.haktuii..

anak jati malaysia
9 March 2013 07:05

geram tolla ngan org2 yg dkatakn bijakpandai..ada otak tp sebenarnya da lebih bodoh dri lembu..

Anonymous
10 March 2013 00:35

bukan salah ibu bapa dia dalam hal nie....
budak nie sendiri yang salah...
belajar tinggi2 tapi....

Anonymous
15 March 2013 02:40

budak bahalol yang mak ayah tak tau nak ajar tu tangkap pakaikan pakaian ala tentera dan hantar je dikawasan sarang2 pangganas sulu.Pastikan dibekalkan dengan senapang(ikut jenis apa yang dia hendak) dan pakaikan baju kalis peluru.Tak sabar nak tengok bagaimana hebatnya budak hingus yang tak tau bersyukur hidup slama ini dihancurkna dan dicincang oleh geng2 Kiram.Baru dia tau lebih teruk dari mati katak ....!!!!!!Lepas tu baru mak ayah terpekik terlolong salahkan BN/Umno????

Anonymous
17 March 2013 22:21

budok ni anok haram mok dia jual jubo kt chowkit.. jubo lembu tohoo mu...

Anonymous
18 March 2013 20:58

antaq ja ke sabah lahad datu bagi snpang biaq dia masuk ke hutan pi perang dng n gerila dari filipa tuh abis cerita...tngok teloq dia ada tang mana..

hassan
26 March 2013 07:36

lahirnya dia......diatas kerjasama pihak komunis dengan mak dia ,sebab tu dia jadi begini

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team