ROSMAH MANSOR BALAS PENDOA YANG MENGHARAPKAN DIRINYA MATI.

3 Mar 20146comments


MHS puji sikap dan respon DS Rosmah Mansor tatkala dirinya menjadi serangan politik murahan politikus Malaya. Semoga DS Rosmah beroleh kemaafan dan petunjuk dari Allah SWT dan mereka yang mengutuk dan menfitnah DS Rosmah selama ini juga diampunkan Allah....AJAL, MAUT, REZKI, SYURGA , NERAKA,...HANYA ALLAH SAHAJA YANG TAHU... 

Msg Dari Datin Rosmah Mansor: 

Assalamualaikum wrb wth. dan Selamat Sejahtera. Saya ada mendengar bahawa Sdra Hew Kuan Yew ada mengharapkan agar saya diserang sakit jantung (sudden death) dan segera menemui ajal (journey to the "west"). Andainya benar beliau ada menuturkan kata-kata sedemikian, saya memaafkan tindakan beliau dan percaya ia dilakukan dibawah sedar. Bagi saya, saya akan sentiasa mendoakan Sdra Hew Kuan Yew dan keluarga sentiasa diberikan kesihatan yang baik dan kerahmatan & kebahagiaan agar beliau dapat terus menikmati kesejahteraan hidup aman dan damai di bumi bertuah Malaysia. Salam - Rosmah Mansor


Share this article :

+ comments + 6 comments

Anonymous
3 March 2014 at 02:54

Manusia muke x malu mmg kulit dia tebal mcm kerbau. Rakyat benci pon masih nk terhegeh2 lagi. Boring btul ngn perangai bini PM ni sorang. Contohilah kesederhanaan mak mertua kau tu sikit atau Tun Siti Hasmah ke?

Anonymous
3 March 2014 at 03:01

ROSMAH bangang , rosmah bangang!! semua salah rosmah!!

Anonymous
3 March 2014 at 03:03

Udah udah lerr tew,,,,rosmah tak kacau angpa pon...

5 January 2018 at 01:54

Saya ingin mengucapkan tahniah kepada anda untuk artikel anda.
consultation voyance gratuite en ligne

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team