ASET TENTERA YANG DIKERAH UNTUK SEARCH AND RESCUE #MH370 . SEORANG CIKGU BODOH PERTIKAI ASET CARI DAN MENYELAMAT!!

9 Mar 20141comments

Ini adalah sebahagian daripada aset yang digunakan untuk Operasi Cari dan Menyelamat dari Pihak Malaysia untuk mencari Pesawat yang hilang #MH370. Selain daripada itu, menurut ATM, sebanyak 22 Aircrafts dan 40 kapal (vessel) Search n rescue Digunakan untuk tujuan mencari pesawat yang hilang tersebut. 



Terdapat seorang cikgu yang dikenali memang bodoh di Malaysia iaitu Cikgu Bard. Sebab itu, PKR dan PAS pun tidak layan nyalakan-nyalakan anjingnya. 

Chegubard mempersoalkan kenapa SCORPENE tidak boleh digunakan dalam Operasi Cari dan Menyelamat. CHEGUBARD lupa bahawa Scorpene adalah kelengkapan Kapal Selam Perang. Tidak semua kelengkapan perang sesuai digunakan di peraiaran antarabangsa khususnya melibatkan negara-negara jiran seperti Vietnam , Philipina selain perairan antarabangsa.  

CHEGUBARD pun lupa bahawa apabila Kerajaan Malaysia mahu membeli lagi kelengkapan-kelengkapan canggih ini seperti kapal-kapal Search n Rescue , akan pasti pihak pembangkang akan menfitnah dan membuat tohmahan terhadap Kerajaan Malaysia. 




Share this article :

+ comments + 1 comments

5 January 2018 at 02:02

Betul blog ini menjadi bacaan harian. Artikel yang sangat baik sekali lagi.
voyance avenir gratuit en ligne

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team