ALLAHUAKBAR!! MARUAH ISLAM DIPIJAK LAGI! MALAYSIA MAKIN PANAS #HOT

3 Mar 20142comments

Penghinaan terhadap agama Islam dan kitab suci Al-Quran kalam Allah SWT sudah sampai ke kemuncaknya. Semalam, di Masjid Limbongan, Terengganu kira-kira pukul 1 pagi tadi, perbuatan manusia yang tidak bertanggungjawab ini tidak boleh dipandang ringan dan mereka yang bertanggungjawab mesti dicari dan dihukum.

Kita umat Islam tidak lagi boleh bersabar dengan perkara ini dan ianya mesti ditangani dengan segera. Sudahlah Ambiga, Lim Kit Siang dan mereka yang sewaktu sudah berani mempertikai ayat-ayat Al-Quran dalam khutbah Jumaat, kini kesan-kesan buruk kepada kita umat Islam dan agama Islam semakin dicabar.

Sudah sampai masanya NGO-NGO Islam menubuhkan skuad Syariah sebagaimana di Acheh. Gerakan-gerakan mempertahankan agama Islam seperti Pertubuhan Selendang Merah dan sebagainya perlu diaktifkan. 

Kepada, pemimpin-pemimpin Islam DS Najib dan Hj Hadi bersatulah. Janganlah berpecah-belah kerana kesannya semakin hari semakin buruk. Lupakanlah persengketaan politik. Jika Anwar Ibrahim mahu terus bersama DAP dan Gereja biarlah dia.

Biarlah gambar yang berbicara..Ini kerja puak yang bencikan ISLAM

Biadap!! Antara naskhah Al-Quran yang ditemui dalam mangkuk tandas..




 Al-Quran yang ditemui berselerakkan di atas lantai dan karpet masjid
Lagi Al-Quran yang ditemui..Lakhanatlah pada yang membuat kerja ini!!




credit to : mymassa.blogspot.com

Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
3 March 2014 at 22:44

"YA-ALLAH AMPUNKAN ORANG ISLAM DITANAH MELAYU,................"

5 January 2018 at 01:56

Sudah jelas, tekanan untuk memberi komen mengenai artikel anda.
voyance gratuite par mail

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team