PERBEZAAN TWITS RAKYAT GILA DAN RAKYAT MARHAIN MENGENAI #MH370 SEMALAM!

24 Mar 20142comments

Inilah di antara msg-msg twitter rakyat Marhain yang dapat MHS rakamkan pada jam 1: 08 pagi tadi yang memberikan kata-kata semangat kepada keluarga dan doa terus dipanjatkan selepas pengumuman YAB Perdana Menteri Malaysia mengenai status terkini MH370 yang dilaporkan terakhir dikesan Satelit Immersat UK berada di perairan Selatan Lautan Hindi.. 



Manakala di bawah ini adalah Twitter2 segelintir insan yang mempunyai penyakit hati atau boleh diklasifikasikan sebagai manusia yang tidak mempunyai hati yang baik. Malangnya mereka ini terdiri daripada pemimpin politik kiri Malaysia , Pelawak aka penyokong politik kiri Malaysia dan Macai Politik Kiri Malaysia.  





TIAN Chua bukan pemimpin yang boleh dihormati .... 






PEMBANGKANG MALAYSIA SAKIT OTAK! 

Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
25 March 2014 at 06:30

Baru Tian Chua tau bahawa Dato Seri Najib lebih menghormati rakyat jelata daripada dia. Pada PM rakyat lebih penting drpd wakil rakyat. Itulah kebijaksanaan seorang pemimpin yg bertanggung jawab. Kalau dia orang jadi pemimpin entahlah apa akan jadi pada negara ini. Syukur pada mu ya Allah.

14 June 2022 at 04:41

check over here replica designer bags useful reference check her explanation click reference

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team