[VIDEO] KETUA PEMBANGKANG NEGERI SEMBILAN (ANTHONY LOKE - DAP) KAWTAW KEPADA TOK MAT HASAN SIDANG DUN N9 2015

1 Dec 20155comments


Tok Mat Hasan sememangnya dihormati oleh rakan dan lawan . Terbaharu , Anthony Loke The Future Leader of DAP selaku Ketua Pembangkang di Negeri Sembilan TUNDUK, HORMAT dan SOKONG kepada semua usul dan ketetapan yang dilaksanakan oleh TOK MAT! 

Terbaik! 



Link video di bawah : 


https://www.youtube.com/watch?v=ACh4yzEaOsc&feature=youtu.be
Share this article :

+ comments + 5 comments

5 January 2016 at 06:07

Very nice post. Saya hanya terjumpa di atas weblog anda dan mahu menyebut bahawa saya telah benar-benar suka melayari sekitar posting weblog anda. Lagipun saya akan melanggan suapan anda dan saya berharap anda menulis sekali lagi tidak lama lagi!

13 May 2016 at 07:35

Terima kasih, saya baru-baru ini telah mencari maklumat mengenai topik ini untuk peringkat umur dan anda adalah yang terbesar saya telah ditemui hingga sekarang. Tetapi, bagaimana pula dengan garis bawah? Adakah anda pasti tentang sumber?

Anonymous
24 October 2016 at 19:50

Meghat Therawis
"Antara pemimpin UMNO yang masih relevan dan di segani ialah Tok Mat, selainnya seperti KJ dan Dato Johari,Dato Shaberry selebihnya susah nak cakap kene berani dengan pendirian masing2. jangan terlalu mengampu walau benda salah.

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team