SYABAS KJ , KEMENTERIAN BELIA SUKAN TOLAK PENYERTAAN 2 ATLET ISRAEL!

28 Dec 20155comments

MHS ucapkan setinggi-tinggi tahniah buat Menteri Belia dan Sukan Khairy Jamaludin dan pegawai-pegawai di Kementerian Belia dan Sukan kerana MENOLAK Penyertaan 2 Atlet Muda ISRAEL di Kejohanan Kapal Layar yang melibatkan 80 negara di Langkawi!  

Keberanian Malaysia dalam menolak negara bernama ISRAEL TIDAK PERNAH luntur sejak penubuhan Malaysia lagi! Penolakan terhadap penubuhan negara haram Israel hasil rampasan mereka dan sekutu mereka terhadap tanah-tanah milik warganegara Islam Palestin tidak boleh diiktiraf sama sekali. 

Zahid Hamidi dalam kenyataannya berhubung perkara ini MENYELAR Kepimpinan Politik DAP Perak yang mempersoalkan kenapa 2 rakyat Israel dihalang untuk menyertai kejohanan di Malaysia. 

ALLAHUAKBAR! 
Share this article :

+ comments + 5 comments

5 January 2016 at 06:03

Terima kasih sekumpulan untuk berkongsi ini dengan semua orang yang anda benar-benar tahu apa yang anda bercakap tentang! Bookmarked. Sila tambahan berbincang dengan laman web saya =). Kita boleh mempunyai kontrak perdagangan pautan di kalangan kita!

3 March 2016 at 00:53

A blog nagyon jó, jövök át minden nap és minden alkalommal találok valamit, ami illik hozzám

Anonymous
24 October 2016 at 19:38

Bengap lagi mau mempersoalkan

29 March 2018 at 03:31

votre site et vos créations sont magnifiques j'adore merci
consultation voyance gratuite

21 May 2021 at 02:22


Vraiment sympa ce site web

voyance en ligne gratuite et rapide

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team