LAPORAN AUDIT, MODAL PERCUMA PKR! ANWAR DAN PAKATAN MAKSUM MENGAKU NABI!

16 Oct 20121comments

Seremban , 17/10/12 - Laporan Audit yang dikeluarkan Jabatan Audit bakal dimanipulasikan oleh Pembangkang terutamanya Anwar Ibrahim yang dilaporkan akan membuat jelajah Audit seluruh Negara mengatakan kononnya Kerajaan Malaysia cuba menyembunyikan fakta. Kalau cuba sembunyikan fakta, buat apa ada Laporan Audit yang diketuai oleh seorang yang telus iaitu Ambrin! 
Laporan Audit adalah bersifat neutral yang menegur semua jabatan termasukyang ditadbir urus Kerajaan Barisan Nasional mahupun Kerajaan Pakatan Pembangkang yang bertujuan memperbetulkan apa jua bentuk kesilapan yang terjadi ataupun meningkatkan transparensi Laporan Kerajaan. Ia menunjukkan Kerajaan Barisan Nasional komited dalam membina jentera kerajaan yang mampan dan mempunyai Daya Saing Yang Tinggi. 

Apa yang menyedihkan , meskipun di dalam laporan audit berkenaan mempunyai teguran kepada kedua-dua Kerajaan yang mentadbir negeri, Anwar Ibrahim dan Pakatan Rakyat hanya menghentam perkara-perkara yang ditegur untuk Kerajaan Barisan Nasional sambil menyembunyikan terus kesalahan-kesalahan UMPAMA tiada langsung teguran kepada Kerajaan Selangor , Kedah , Kelantan dan Pulau Pinang , maksum dari semua kesalahan walaupun rakyat tahu beberapa perkara dan tindakan kerajaan negeri yang tidak telus dan menyeleweng!  


Myhomesoil akan mendedahkan terus menerus pembohongan-pembohongan kumpulan KUFFAR HARBI DAP di Kerajaan Negeri Pulau Pinang, pembohongan MUNAFIKUN PKR di Kerajaan Selangor serta penyembunyian FAKTA oleh Kerajaan PAS di Kelantan  dan Kedah yang telah diseleweng oleh Puak Babi di dalam PAS iaitu MART SABU! 



Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
16 October 2012 at 18:55

DEPA dah manipulasikan pun. kasi pulas itu mani! anwar, biasalah...

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team