KENALI JANJI MUNAFIK! ALLAHUAKBAR!

4 Apr 20133comments


Ini adalah manifesto Khalid Ibrahim pada PRU2008.


Ini pula yang terjadi kepada rakyat Selangor bila PKR memerintah.


Nak tau apa alasannya?


*Kalau korang jumpa peraih undi PKR kat Selangor, tanya kat diorang bila nak turun cukai pintunya? Sambil tu, jom layan lagu ni dulu.

Sumber MyMassa- 
Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
9 April 2013 at 01:56

jangan pegi jauh2 eh..kek kualo pilah jo bn janji nak buwet studium ...mano? janji nak lebarkan jalan pilah bengkang bengkok tu...mano? nak beri air bersih dan air tak putus2..selalu klu kemarau air di pilah putus2 dua tiga hari baeu ado...mano janji tu...cakap boleh lah kelentong oghang kampong. mano YB2 bohong semuonyo janji tinggal janji. oghang sabah kato ini kalilah...

Anonymous
22 April 2013 at 16:15

menipu yo org kek ateh den ni...den duk pilah ok yo...borsih yo air den dapek...tok sah memongak

20 March 2020 at 04:43

Thanks to you, I was able to learn a lot of interesting things. I hope to learn more. I congratulate you on these wonderful shares. Keep going !

Voyance gratuite discount

Post a comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team