PAS PERLU NYAHKAN ERDOGAN! MAT SABU BERJOGET DI MEDAN ??! MATA MELIRIK CEWEK INDON DIDEDAH! #GE13 #PRU13

11 Apr 20131comments

Mat Sabu: Suka berpoya-poya... 
MAT SABU BERSAMA-SAMA TIN ARAK DAN GELAS ARAK

Pada 26 Mac 2009 hingga 28 Mac 2009 di Medan, Indonesia. Dua wakil pemimpin PAS Pulau Pinang telah membuat rombongan ke Medan selama tiga hari dua malam di sana dengan ditaja oleh taukeh-taukeh Cina!
Untuk pengetahuan anda 26 Mac 2009 adalah hari Khamis (Malam Jumaat) sepatutnya sebagai Timbalan Presiden PAS dan Salleh Man pula sebagai kononnya alim ularmak duduk dalam Masjid membaca Yassin dan solat Jumaat pada keesokan harinya? Namun, mengapa pergi ke Medan sebuah Pusat Kelab Malam yang dipenuhi dengan Pelacur, Perempuan GRO dan Musik Disco Dang Ding Dut!
Manakala, 27 Mac 2009 pula merupakan penghulu hari (Hari Jumaat). Menurut seorang peserta Rombongan tersebut, mereka sangat-sangat terkejut kerana walaupun lalu di depan Masjid Medan pada hari Jumaat, Mat Sabu boleh menutup mata dan menutup hati untuk solat Jumaat pada ketika itu??? Bagaimana dengan Salleh Man, apakah Salleh Man turut tidak solat Jumaat pada 26 Mac 2009 itu?
Bila ditanya kepada mereka berdua, kenapa tak solat Jumaat?
Jawab mereka, "tak apa!" sambil tersengeh dan tersenyum menyampah.
Manakala pada 28 Mac 2009 (hari Sabtu) barulah mereka pulang ke ibu negara selepas puas berfoya-foya di Medan!
Apakah Mat Sabu turut memiliki video atau gambar seperti ini http://hapraknews.blogspot.com/2013/04/video-skandal-seks-mustapha-ali.html
Sebelum ini kami pernah dedahkan di bawah ini beberapa tahun yang lalu, namun disangkal oleh penyokong tegar mereka, namun aktiviti maksiat mereka sudah didedahkan.
MAT SABU DAN MATA NYA
Mengapa mereka berfoya-foya ke Medan dengan ditaja oleh Lim Guan Eng melalui syarikat Ivory Property kononnya hadiah daripada Lim Guan Eng memberikan projek Bayan Mutiara kepada Ivory Property!. Termasuklah projek di Batu Feringgi tu, Island Resort Moon Light Bay dan aktiviti merampas tanah-tanah orang Melayu serta merobohkan kedai-kedai orang Melayu.
Bacaan ulangan anda di sini :
Salleh Man di http://mymassa.blogspot.com/2012/03/lim-guan-eng-ugut-pecahkan-rahsia.html

Nampaknya sejak PAS berkawan dengan PKR dan Anwar Ibrahim, penyakit Anwar Ibrahim berjangkit!

SUMBER : MYMASSA
Share this article :

+ comments + 1 comments

15 April 2020 at 05:01

Really nice this site and in addition it is complete and simple to search. I thank you very much for these moments of relaxation.

Voyance Email

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team