SAMPAI BILA PARTI ISLAM SE MALAYSIA NAK SIMPAN MUSUH DALAM SELIMUT!

24 Feb 20152comments

MHS tertarik untuk mempersoalkan Kepimpinan PAS dan pengikutnya yang masih lagi menyimpan perosak-perosak kepada Parti Islam Se- Malaysia. 

Rakaman Suara Mat Sabu yang terdedah di media sosial yang  membawa maksud bukan sahaja untuk menidakkan kewibawaan Presiden Parti Islam Se Malaysia malah menidakkan pandangan suara Ulama' di dalam Majlis Syura.  

Apabila seseorang yang bukan ahlinya mula menidakkan pandangan Ulama' malah cuba mempengaruhi orang lain untuk tidak akur dengan pandangan Ulama', maka ternyata telah mencabar institusi Parti Islam Se Malaysia yang kebiasaannya mengambil pendirian Ulama' dalam Majlis Syura di dalam apa jua tindak tanduk dan keputusan mereka. 

Sikap 'munafik' Mat Sabu dan konco-konconya  semakin terserlah terutamanya setelah kematian TG Nik Aziz selaku Ahli dalam Majlis Syura sebelum ini. 

Maka, persoalannya, sampai bilakah pendokong-pendokong Parti Islam Se Malaysia yang berwala'kan Ulama' dan Tuan Presiden Parti Islam Se-Malaysia masih mampu bertahan dengan kemunafikan Musuh di dalam Selimut ini?
Semoga Allah selamatkan Parti Islam Se-Malaysia dari tangan-tangan Ghaib musuh Islam yang berada di dalamnya. Amin .Semoga Malaysia terpelihara dari sebarang bencana -AMIN 
Share this article :

+ comments + 2 comments

6 March 2015 at 07:50

This blog has a lot of friendliness and a warm welcome
thank you very much

12 March 2015 at 06:44

Situs yang sangat baik! Saya merasa sangat hidup, bijaksana dan lebih agak cantik wajah dan ilustrasi yang besar! Saya berharap Anda keberuntungan dan nasib baik untuk masa depan dan kelangsungan situs megah ini
Salam Hormat

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team