SEGERA!! BANTUAN TOK GURU DIPERLUKAN

14 Aug 20120 comments

SEGERA!!! BANTUAN TOK GURU NIK AZIZ (TGNA) DIPERLUKAN!!

TGNA kami perlukan anda!!
Kuala Pilah, 2012, - Pakatan Pembangkang terutama Parti Keadilan Rakyat (PKR) Kuala Pilah memerlukan bantuan dan doa mustajab dari TGNA akibat dari beberapa perpecahan dan kerumitan yang berlaku disana. Menurut sumber yang diperolehi, TGNA salah satunya harapan untuk memulihkan perpecahan PKR Kuala Pilah yang sudah terang lagi nyata.

Sila baca 

Akibat dari itu TGNA yang dilihat begitu kusyuk solat dipercayai mampu untuk mendoakan agar puak-puak PKR di Kuala Pilah mampu untuk bersatu untuk maju ke Putrajaya hendaknya seperti mana kemahuan Pak Nuar.

MHS pernah melaporkan tentang semangat waja PKR Kuala Pilah didokong DSAI untuk ke Putrajaya:


Melihat dari kedua-duanya terbukti bahawa PKR Kuala Pilah gagal untuk mewujudkan sesuatu yang meyakinkan rakyat selain dari fitnah yang ditabur mereka dibantu oleh rakan dari PAS dan DAP. (pembangunan fizikal bilik gerakan entah kemana hubungan antara pemimpin entah kemana)

MHS berpendapat PKR ini bukanlah parti yang adil sebaiknya, tetapi sama seperti parti mementingkan diri yang lain apabila wujudnya unsur dendam, gilakan kuasa, gila jawatan, gila provokasi dan semua gila yang seangkatan dengannya.

Sekian dari MHS....chow cin chow
Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team