ALHAMDULILLAH. DAP TELAHPUN DIAJAR PAS! #PASN9 #PRKKUALAKANGSAR #PRKSGBESAR

19 Jun 20167comments

PAS yang selama ini diperkudakan dan dipertunggangkan oleh DAP akhirnya MEMBERI DAP tamparan hebat bahawa BLOK PEMBANGKANG TIDAK AKAN BOLEH MENANG DI KAWASAN KOMPOSISI KAUM SEIMBANG sekiranya tidak mendapat KERJASAMA PAS ! 

Selama ini sudah terang bahawasanya PAS sememangnya menjadi kuda tunggangan bagi DAP. Jentera PAS diperkudakan di setiap kawasan. Manakan tidak jentera PAS yang diketahui umum sememangnya rajin , bersemangat dan wala' kepada pimpinan. Setelah PAS keluar dari Blok Pakatan, ujian kertas litmus PRK Kuala Kangsar dan PRK SG Besar menunjukkan bahawa PAN, DAP dan PKR terkapai-kapai ibarat kapal tanpa anak kapalnya. 

Kini DAP tahu bahawa mereka sudah semestinya perlu BERPAUT dan BERGANTUNG HARAP kepada Sebuah Parti Melayu Islam yang kuat dan DAP TIDAK BOLEH ANGKUH KONONNYA PARTI MEREKA KUAT! 

Tahniah, PAS! Tahniah Pengundi SG BESAR , KUALA KANGSAR! Anda baru sahaja menyarik-nyarik baju Pagoda angkuh Lim Guan Eng, Lim Kit Siang!! #Allahuakbar!!  

*Sudah lah DAP kalah teruk di Sarawak, Kini mereka KALAH di 2 PRK ini. Kepada Orang Islam PAN dan PKR, sedar-sedarlah…!! 
Share this article :

+ comments + 7 comments

19 June 2016 at 18:42

Parti pembangkang tidak mungkin dapat sisatukan selagi YB Lim Kit Siang mengetuai DAP

19 June 2016 at 18:49

benar bagai di kata..tetapi admin lebih menyukai Pembangkang tidak mungkin dapat disatukan selagi FAHAMAN CHAUVINISME dan ANTI ISLAM masih mekar di dalam DAP..

21 June 2016 at 06:56

Blog ini mempunyai banyak keramahan dan layanan yang mesra
terima kasih banyak

28 June 2016 at 17:49

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

Anonymous
30 June 2016 at 18:38

Ibu Sunarti,

Bukan di sini tempatnya mau ngomong-ngomong hal begitu. Bersukur dengan ijin Allah jua.

19 August 2016 at 04:03

Itu idea yang baik sesungguhnya artikel yang akan datang kita baca sebentar dan kadang-kadang bertentangan mengenai subjek ini!

7 September 2016 at 05:13

Bravo ! Votre blog est l'un des meilleurs que j'ai vu !
voyance gratuite immediate

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team