PENGUNDI ISLAM BOLEH AJAR DAP DI 2 PRK JIKA PENGUNDI ISLAM BIJAK!

14 Jun 20167comments

Siapa kata undi masyarakat Islam di PRK Sg Besar dan Kuala Kangsar tidak boleh menjadi undi penentu? Sikap biadap DAP yang melobi memecah belahkan parti-parti Melayu dan dek kerana sikap tamak segelintir pimpinan Politik Melayu membiarkan DAP terus angkuh dan menongkat dunia. 

Strategi-strategi DAP yang tidak langsung PRO kepada Islam walhal masyarakat Islam adalah masyarakat majoriti negara ini amat meloyakan masyarakat Melayu Islam. PAS sendiri telah muak dan loya dengan penipuan licik DAP sehingga menyebabkan hancurnya Pakatan Rakyat. 

Apa yang perlu dilakukan oleh masyarakat Melayu Islam adalah dengan mengundi Sebuah Parti Melayu Islam yang kuat bagi memberi petunjuk kepada Parti Chauvenis DAP bahawa "JANGAN CUBA MENCATUR POLITIK ORANG-ORANG MELAYU!" 

Secara strategiknya, masyarakat Islam perlu memilih UMNO untuk menunjukkan kekuatan penyatuan Melayu Islam. Realitinya, PAS juga berperanan besar dalam usaha penyatuan ummah, tetapi kali ini yang berkuasa di peringkat Persekutuan adalah UMNO. Tidak dapat tidak, pengundi Melayu Islam perlu meletakkan undi mereka kepada Penaung bagi kerajaan Persekutuan ini. Jika undi masyarakat Islam berpecah, kita sebenarnya MEMBIARKAN anak-anak cucu kita di bawah pemerintahan DAP Laknat itu dan membiarkan DAP terus angkuh di Tanah Melayu ini.  


Share this article :

+ comments + 7 comments

Anonymous
16 June 2016 at 14:08

bunyi macam nak kalah je.nilah ajaran umno,tanda2 nak kalah timbulkan isu islamlah melayulah.yg menjahanamkan 1mdb 2 sape.dap ke.ada pemimpin umno tanya kat najib tentang jho low (cina).maka tak payah nak timbulkan isu perkauman bangsa.kemungkaran terang2 didepan mata.apa tindakan ahli2 umno dlm isu ni.berani kerana benar.ALLAH jua kita smua berserah.Amin.

Anonymous
19 June 2016 at 18:14

anon, BN dan PAS menang dah di PRK. .STUPID barua DAP!

21 June 2016 at 06:57

Hello, saya benar-benar suka apa yang anda tertanya-tanya bagaimana saya terlepas blog anda

28 June 2016 at 17:49

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

19 August 2016 at 04:04

Saya benar-benar menikmati artikel ini yang membawa bantuan sebenar.

7 September 2016 at 05:15

Un blog sympa que je découvre seulement !


voyance gratuite par email

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team